  • 21. Data: 2009-09-06 15:10:28
    Temat: Re: Bankomaty Euronetu w oddziałach Aliora a sprawa grecka
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Nadto za pytajnikiem powinien być wielokropek oznaczający urwane zdanie. :)
    > (aby było 'jeśli')
    >
    > To się chyba zowie zdania niedokończone i ma miejsce swe u psychiatrów. ;)

    Manipulatorów!
    ;-)

    zyga
    --
    A fe, A psik, A ha

  • 22. Data: 2009-09-06 16:09:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zygmunt M. Zarzecki" h80i63$fu$...@n...interia.pl

    > Manipulatorów!
    > ;-)

    Darborców. :)

    Zawsze nurtowało mnie pytanie dotyczące psychiatrii.
    Jak wiadomo -- choroba psychiczna to choroba duszy, czyli czegoś
    niematerialnego. :) Psychiatra leczy więc duszę, nie ciało. Ale
    czym leczy? Lekarstwem duchowym czy cielesnym? Leczy dobrym słowem
    i myślą/pomysłem/konceptem czy tabletkami? :)

    Efekt tych rozmyślań jest chyba jasny. :)

    Manipulatory to delikatne określenie.

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 23. Data: 2009-09-06 16:17:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" h80mv0$s5g$...@i...gazeta.pl...

> [...]

    > i myślą/pomysłem/konceptem czy tabletkami? :)

    > Efekt tych rozmyślań jest chyba jasny. :)

    + Manipulatorzy to delikatne określenie.

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 24. Data: 2009-09-06 18:17:24
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Rafał pisze:

    > Ach, czyli jak wynajmę PKS na wycieczkę to postronni ludzie mogą
    > wsiadać, bo jest napisane PKS?

    Jeśli będzie oznaczony identycznie jak kursowy (tablice kierunkowe
    itp.), to why not?

    Ale wracając do tematu - z omawianych bankomatów mogą bezpłatnie
    wypłacać gotówkę m.in. klienci mBanku i MultiBanku. Pytanie za 100
    punktów - z bankomatów jakich sieci mogą bezpłatnie korzystać klienci
    w/w banków?

  • 25. Data: 2009-09-06 18:21:26
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Ty uważasz, że powinna. Ktoś ma inne zdanie?

    Moment. Sugerujesz, ze ktokolwiek rozumiejący słowo pisane mógłby
    twierdzić coś innego, na podstawie zacytowanego fragmentu TOiP? Przecież
    ten fragment jest jednoznaczny.

    Praktyka - naturalnie - może być zgoła inna. Ale teoretycznie -
    literalnie interpretując TOiP - bank ma prawo do pobrania takiej opłaty.
    A jeżeli nie pobierze, to tylko jego dobra wola. Bo może i powinien.

  • 26. Data: 2009-09-06 18:28:56
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Ty uważasz, że powinna. Ktoś ma inne zdanie?
    > Ktoś testował na własnej (lub cudzej) skórze? ;)

    Wielokrotnie wypłacałem kartą mbanku z bankomatu Euronetu w Aliorze -
    nigdy żadnej prowizji nie pobrali.

    --
    MiCHA

  • 27. Data: 2009-09-06 18:32:18
    Od: "Piotr D." <p...@n...lubie.reklam.cn>

    Wojciech Nawara wrote:

> [...]
    > wypłacać gotówkę m.in. klienci mBanku i MultiBanku. Pytanie za 100
    > punktów - z bankomatów jakich sieci mogą bezpłatnie korzystać klienci

    mBank to napewno z cash4you, ecard, euronet i bzwbk24 (choć te ostatnie
    to nie jestem pewien czy wszystkie).

    pozdrawiam

  • 28. Data: 2009-09-06 20:00:05
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Piotr D. pisze:

    > mBank to napewno z cash4you, ecard, euronet i bzwbk24 (choć te ostatnie
    > to nie jestem pewien czy wszystkie).

    To w zasadzie było pytanie retoryczne ;-) ale skoro już mamy precyzyjną
    odpowiedź, to pociągnę temat - czy ktoś widzi na tej liście bankomaty
    Alior Banku?

    Odpowiedź winna brzmieć: Nie. :-)

    Zatem - czy kol. Rafał nadal twierdzi, że bankomaty w placówkach Alior
    Banku to bankomaty Alior Bank, a nie sieci Euronet?

    Jeżeli odpowiedź jakimś cudem nadal brzmiała by "Tak", to kolejne
    pytanie: czy Alior Bank nie wie, jakiej sieci bankomaty posiada w swoich
    placówkach, skoro okleja je (placówki) naklejkami "tutaj skorzystasz z
    bankomatu sieci Euronet"?

  • 29. Data: 2009-09-06 20:01:23
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

    > Wielokrotnie wypłacałem kartą mbanku z bankomatu Euronetu w Aliorze -
    > nigdy żadnej prowizji nie pobrali.

    Ale czy my rozmawiamy o kartach mBanku?

  • 30. Data: 2009-09-06 20:06:45
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" news:h80i1c$o$2@inews.gazeta.pl

    > Ty uważasz, że powinna. Ktoś ma inne zdanie?
    > Ktoś testował na własnej (lub cudzej) skórze? ;)
    > W Polbanku na pewno nie wiedzą. :)

    Jeżeli mBank i Getin nie pobierali i nie pobierają żadnych prowizji za
    wypłatę z bankomatów euronetu umiejscowionych w placówkach Aliora to inne
    banki, również nie powinny tego robić jeżeli tylko w swojej TOiP mają zapis,
    że euronet jest za free.

    Podobnie jak z Aliorem sprawa ma się z wymienionym już tutaj Multibankiem
    czy też Getinem, który w niektórych oddziałach ma zamontowane bankomaty
    euronetu.

    Zaś co do samego problemu - darmowe czy nie darmowe itp. Kilka lat temu
    pewne bankomaty BPH zostały przejęte przez euronet (miały nawet jakieś tam
    mini nalepki z logo) ale nie wchodziły do sieci euronetu (jak ma to np.
    miejsce w przypadku bankomatów znajdujących się w Aliorach, Multibankach,
    Getinach itp.). Jak jest teraz niestety nie wiem.

    Pozdrawiam.