  • 1. Data: 2010-01-17 16:36:51
    Temat: Bankowcy wymyślili nowy trik
    Od: "amBrose" <a...@y...com>

    http://wyborcza.pl/1,75248,7462880,Bankowcy_wymyslil
    i_nowy_trik__donies_kase__dostaniesz.html

  • 2. Data: 2010-01-17 17:24:46
    Temat: Re: Bankowcy wymyślili nowy trik
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "amBrose" <a...@y...com> napisał w wiadomości
    > http://wyborcza.pl/1,75248,7462880,Bankowcy_wymyslil
    i_nowy_trik__donies_kase__dostaniesz.html

    5,5 mowisz,

    http://www.neobank.pl/news.wbd?id=2802
    tu masz to sam bez donoszenia

  • 3. Data: 2010-01-17 17:49:12
    Od: "Koteczek" <n...@s...org>

    > 5,5 mowisz,
    >
    > http://www.neobank.pl/news.wbd?id=2802
    > tu masz to sam bez donoszenia

    I BFG a Polbank ponoć do BFG nie należy? Jaka jest prawda?

  • 4. Data: 2010-01-17 19:01:42
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 17 Sty, 18:49, "Koteczek" <n...@s...org> wrote:

    > I BFG a Polbank pono do BFG nie nale y? Jaka jest prawda?

    Było tu z "milion" razy, że należy do greckiego odpowiednika BFG.

  • 5. Data: 2010-01-17 19:10:45
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Koteczek" <n...@s...org> wrote in message

    > I BFG a Polbank ponoć do BFG nie należy? Jaka jest prawda?
    Polbank nie nalezy do BFG tylko grecki odpowiednik, takze w razie problemow
    odpowiada ichnia instytuacja, a jak nie bedzie wydolna to pewnie rzad
    Grecji, ktory moze roznie interpretowac i ustalac zasady dla nie swoich
    obywateli. Niedawny przyklad Islandii.

  • 6. Data: 2010-01-17 20:06:53
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Grecji, ktory moze roznie interpretowac i ustalac zasady dla nie swoich
    > obywateli. Niedawny przyklad Islandii.

    Kiepski przykład, Islandia nie jest ani w strefie euro, ani w UE. Grecja aby
    zrobić taki numer jak Islandia musiałaby wyjść z UE i strefy euro, a to
    jeszcze trochę potrwa.

    --
    AS

  • 7. Data: 2010-01-17 20:48:03
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Użytkownik "Krzysztof" napisał:

    > Polbank nie nalezy do BFG tylko grecki odpowiednik, takze w razie
    > problemow odpowiada ichnia instytuacja, a jak nie bedzie wydolna
    > to pewnie rzad Grecji,

    Ja bym tam na rząd grecki nie liczyła.
    http://tinyurl.com/ycmozlc

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 8. Data: 2010-01-17 21:29:31
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Aicha" news:hivu1v$4dt$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > Ja bym tam na rząd grecki nie liczyła.
    > http://tinyurl.com/ycmozlc

    Słusznie bo to podobne typki jak nasze polskie bawałny :)
    Na logikę jeszcze rzecz biorąc - chyba każdy normalny kraj/politycy najpierw
    będą chroniły pupcie swoich obywateli a następnie zajmą się depozytariuszami
    z innych krajów, chociaż jak pokazują ostatnie wydarzenia bez mini burzy w
    mediach się nie obędzie.

  • 9. Data: 2010-01-18 08:35:50
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sun, 17 Jan 2010 20:10:45 +0100, Krzysztof napisał(a):

    > pewnie rzad Grecji, ktory moze roznie interpretowac i ustalac zasady dla
    > nie swoich obywateli. Niedawny przyklad Islandii.

    Islandia to zły przykład. Tam właśnie GB chce żeby zasady dla obywateli
    brytyjskich były korzystniejsze niż dla obywateli Islandii. Rząd Islandii
    się na to zgodził ale obywatele protestują.

  • 10. Data: 2010-01-18 12:15:19
    Od: bim-bom <j...@g...pl>

    Adam Sito pisze:

> [...]
    > zrobić taki numer jak Islandia musiałaby wyjść z UE i strefy euro, a to

    Islandia nalezy do Europejskiego Obszaru
    Gospodarczego(EU+Norwegia+Islandia) i DLATEGO jest zobowiazana do
    zapewnienia gwarancji bankowych na dokladnie takich samych warunkach jak
    inne kraje EOG.