  • 1. Data: 2010-01-17 18:29:54
    Temat: Multi mnie nie chciało wpuścić ;)
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Sobota, okolice 13.00. Nowy oddziału Multi w nowym budynku. Przeciągam
    kartą dbnet, jakby nie patrzeć ma BF, przeciągam MC Aliora (kk) a tu
    drzwi ani drgną :/ Kolega przeciągnął delfinkiem mbanka i drzwi się
    posłusznie otworzyły. Widział ktoś takie czary? Przeciągałem swoimi
    kartami w dwie strony dla pewności i to po dwa razy na każdą stronę i ni
    cholery. Może to kara za to, że z Multi się wyprowadziłem i raczej dobrze
    to o nich na grupie nie pisałem ;)

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2010-01-17 19:36:04
    Temat: Re: Multi mnie nie chciało wpuścić ;)
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > cholery. Może to kara za to, że z Multi się wyprowadziłem i raczej dobrze

    może lepiej było sie z Multi nie wynosci? teraz się mszczą...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2010-01-18 09:20:51
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sun, 17 Jan 2010 18:29:54 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

> [...]
    > cholery. Może to kara za to, że z Multi się wyprowadziłem i raczej dobrze

    Swego czasu pomieszczenie z bankomatem BPH otwierałem kartą telefoniczną.
    Działała zawsze w odróżnieniu od różnych kart bankowych które działały
    losowo :).

    --
    Kojer