    From: Simple Man <c...@l...de>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Bankowe hity i upadki 2010
    Date: Thu, 23 Dec 2010 11:56:46 +0100

    Jakiś nieudolny artykuł na onecie spowodował, że przemyślałem tytułowe
    zagadnienie. Poniżej wnioski :

    Moim zdaniem najlepsze produkty 2010 r. to :
    - KK Millennium Impresja (Visa, później jeszcze ciekawszy MC + PayPass),
    - konto BGŻ z podwyżką (to co ni dają miesięcznie to praktycznie tyle
    ile inne banki dawały ogólnie np. Alior 100 PLN; poza tym usługa jest
    prosta jak cep i nie wymaga jakichś kombinacji typu poleć 5 osób i jak
    każda z nich wyda 1000 PLN to dostaniesz coś tam),
    - bezpłatny mTransfer z KK mBanku. Dzięki tej usłudze zarobiłem już
    kilkaset PLN, a dzięki obrotom jakie powstały w ten sposób otrzymałem
    kolejną KK (z jeszcze większym limitem tym razem platynę, bo golda już
    miałem, a drugiego nie można - classic jest ograniczony limitem) z
    której szybko wszystko wytransferowałem wszystkie środki na lokaty :)

    Dodatkowo wydaje mi się, że mBank stara się jak może powiązać różne
    usługi tak aby się to klientowi opłacało np. odpowiednia karta daje
    niższy kredyt odnawialny, jak ma się więcej produktów to bank oferuje
    wyższe limity itp. Poza tym kolejne produkty są całkiem ciekawe
    (ubezpieczenie zdrowotne).

    Upadki (vel kity) :
    - całkowity upadek oferty Alior'a. W zasadzie od momentu startu oferta
    jest tylko gorsza, bezpłatne bankomaty to już żadna łaska, obniżenie
    cashback z KK, wprowadzenie durnych zasad (jak nie użyjesz KK ileś razy
    to dodatkowa opłata, jak nie wpłynie na rachunek 2000 PLN to płacisz) w
    zasadzie żadnego rewelacyjnego produktu (jedynie lokaty nocne są fajne,
    bo środki na ROR jakoś tam zarabiają). To co wprowadzili nie działa
    ("fachowcy" - w momencie gdy padła mi instalacja elektryczna to
    usłyszałem "niestety" gdyby walnął piorun to i owszem ale tak to mam się
    cmoknąć). Dodatkowo z uwagi na wzrost klientów pozatrudniali jakieś
    przypadkowe osoby i jakość obsługi poleciała na pysk.