  • 11. Data: 2010-12-23 11:59:06
    Temat: Re: Bankowe hity i upadki 2010
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik " Eric" <b...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ievdbp$mbo$...@i...gazeta.pl...

    > Ta karta naprawde mnie zachwycila, ale tylko poczatkowo. Okazalo sie, ze
    > rabat
    > w Carrefourze, na ktorym mi najbardziej zalezalo jest bodajze tylko w
    > weekendy
    > :-( W Millenecie nawet dostalem oferte tej karty, ale nie dalo sie
    > zrezygnowac
    > z ubzpieczenia platnego kilka PLN miesiecznie. Odpisali mi ze dla ofert
    > internetowych to skladnik oferty.

    Nic nie stało na przeszkodzie abyś zrezygnował z tego ubezpieczenia w dniu
    podpisania umowy.

    Class&Club jest dobra ale nie tak dobra jak Impresja IMO.

  • 12. Data: 2010-12-23 11:59:11
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 23 Dec 2010 11:55:37 +0000, Eric napisał(a):

    > Ta karta naprawde mnie zachwycila, ale tylko poczatkowo. Okazalo sie, ze
    > rabat w Carrefourze, na ktorym mi najbardziej zalezalo jest bodajze
    > tylko w weekendy :-(

    Piątek i niedziela. Do tego kwota maksymalna to bodajże 900 ileś tam pln
    czyli niecałe 50 pln rabatu. Do tego ten rabat to są kupony po 1,50 pln
    każdy i to jest dopiero tragedia. Także Piotr i Paweł jest zdecydowanie
    lepszy.

    --
    xbartx

  • 13. Data: 2010-12-23 12:11:19
    Od: " Eric" <b...@W...gazeta.pl>

    MarekZ:

    >Nic nie stało na przeszkodzie abyś zrezygnował z tego ubezpieczenia w dniu
    podpisania umowy.

    Stalo to, ze umowe sie zawieralo w tym ich Millenecie, doszedlem juz nawet do
    ekranu na wpisanie hasla z SMSa.

    >Class&Club jest dobra ale nie tak dobra jak Impresja IMO.

    Moim zdaniem sa porownywalne, dla jednych jedna lepsza, dla drugich druga.
    Mnie w Impresji rozczarowalo to kombinowanie z Carrefourem :-( no i to
    nieszczesne ubezpieczenie.

  • 14. Data: 2010-12-23 12:13:47
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik " Eric" <b...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup

    > podpisania umowy.
    >
    > Stalo to, ze umowe sie zawieralo w tym ich Millenecie, doszedlem juz nawet
    > do
    > ekranu na wpisanie hasla z SMSa.

    Z ubezpieczeń w Mille rezygnujemy albo telefonicznie albo w oddziale. Przez
    internet rzeczywiście się nie da, co nie znaczy, że ogólnie się nie da.

  • 15. Data: 2010-12-23 12:25:43
    Od: " Eric" <b...@W...gazeta.pl>

    Z ponizszego zapisu OWU "Pakiet Assistance Impresja" zrozumialem, ze jak raz
    sie przystapi do tego, to koniec ubezpieczenia moze nastapic tylko jak
    zrezygnuje sie z karty lub jak Millennium wypowie umowe Europ Assistancowi:

    W stosunku do każdego Ubezpieczonego odpowiedzialność
    Ubezpieczyciela kończy się:
    1) z upływem okresu ważności karty;
    2) z chwilą rozwiązania Umowy Ubezpieczenia Grupowego
    &#8222;Millennium Assistance&#8221;.

    http://www.bankmillennium.pl/static-content/PL/wu_pa
    kiet_assistance_impresja_718116.pdf

  • 16. Data: 2010-12-23 13:32:07
    Od: Szymon <...@2...pl>

    Dla mnie hitem jest karta Visa Carrefour. Na dzień dobry 50zł, które
    pokrywa roczne korzystanie i 10% w piątki taniej w markecie. Dzięki temu
    zarobiłem już na niej kilkaset, jeśli nie kilka tysięcy złotych.

    O upadkach to można byłoby duuużo pisać. Niestety oferta banków w 2010
    nie była zbyt ciekawa.

  • 17. Data: 2010-12-23 14:24:51
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Polbank z KK Era: 1% cashback, śmiesznie tanio oprocentowane raty,
    > najlepszy przelicznik walut, karta na podpis (zaleta/wada zależnie od
    > preferencji ;-)...

    wznawiana już jest z chipem, niedawno taką dostałem

    wspominałbym jeszcze o KIS, całkowicie gratis bez spełniania
    jakichkolwiek warunków!

    obecnie oprocentowanie kredytu kartowego to 9,9% i bank daje 1%
    cashback, obie oferty ograniczone czasowo, ale jeżeli zostaną
    przedłużone to ww. karta zastąpi u mnie tę z Aliora

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 18. Data: 2010-12-23 14:36:34
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Szymon <...@2...pl> writes:

    > Dla mnie hitem jest karta Visa Carrefour. Na dzień dobry 50zł, które
    > pokrywa roczne korzystanie i 10% w piątki taniej w markecie. Dzięki
    > temu zarobiłem już na niej kilkaset, jeśli nie kilka tysięcy złotych.

    Wydales w tym roku kilkadziesiat tysiecy zlotych na piatkowe zakupy w
    markecie? Łał!

    MJ

  • 19. Data: 2010-12-23 16:28:30
    Od: Simple Man <c...@l...de>

    W dniu 2010-12-23 12:07, neoniusz pisze:
    > A to w jaki sposob? Sami zaproponowali?
    > Ja tez "korzystam aktywnie" z mtransferu - przez caly okres bezodstekowy
    > caly limit wykorzytany i sami z siebie jeszcze nic nie wciskaja.

    Po prostu clicknałem żeby wypełnić wniosek i pojawiła się propozycja, że
    z automatu mogę otrzymać taki limit. Wniosek wypełniłem, karta i umowa
    przyszły pocztą (w ramach umowy ramowej). Co ciekawe do mBanku nigdy nie
    przychodziło moje wynagrodzenie, ani nigdy nie przedstawiałem im żadnego
    kwitu o dochodzie.

  • 20. Data: 2010-12-23 16:49:08
    Od: Simple Man <c...@l...de>

    W dniu 2010-12-23 12:55, Eric pisze:
    > Jak dla mmnie ta karta jest porownywalna z programem rabatowym do karty Class
    > and Club Raiffeisena tam sa nawet wieksze rabaty %, skusilem sie na nia, bo
    > Raiffek zaoferowal mi ja za 60 PLN rocznie "na zawsze".

    Impresja ma program ratalny 3000 PLN można rozłożyć na 1 rok za 1%
    (limitowane do dwóch zakupów w roku) Robisz dwa zakupy za 3000 PLN
    rozkładasz na raty za 1% i wrzucasz na lokatę np. na 4% :)

    Niby to nie wiele ale zawsze jakieś kilkanaście PLN miesięcznie, do tego
    "konto z podwyżką w BGŻ" + mTransfer z KK > lokata i wreszcie na
    bankowości można za kilka clicków zarobić kilkaset PLN miesięcznie :)

    3% za nic. Do tego zniżki są całkiem fajne i kumulują się z innymi
    promocjami. Ostatnio kupując w Sephorze nie dosyć, że z karty stałego
    klienta otrzymałem 15% rabatu to jeszcze niebawem przyjdzie zwrot.
    Podobnie np. z Apartem czy Sony :)