  • 1. Data: 2009-07-18 09:11:27
    Temat: Bankowość elektroniczna dla firm wieloetapowa autoryzacja
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Chodzi o to, który bank oferuje bankowość elektroniczną dla firm
    (korporacji?) gdzie pracownicy działu księgowości przygotowują w systemie
    do realizacji przelewy, potem główna księgowa kontroluje - wpisuje swoje
    loginy i PINy, a przykładowo prezes ostatecznym loginem/PINem wysyła
    przelew.

    Szczególnie interesuje mnie jak to jest w BPH przy pakietach Harmonium

    a także w PKO BP w pakietach Partner.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Prywatna kolekcja antyków
    http://foto.3mam.net/antyki/

  • 2. Data: 2009-07-18 17:25:18
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:
> [...]
    > do realizacji przelewy, potem główna księgowa kontroluje - wpisuje swoje
    > loginy i PINy, a przykładowo prezes ostatecznym loginem/PINem wysyła

    Jest w KB24 - możesz nadać różnym osobom różne uprawnienia (np. tylko
    podgląd, autoryzacja samodzielna, albo dwuosobowa itd.)

    --
    MiCHA

  • 3. Data: 2009-07-18 21:00:19
    Od: Filip <f...@N...gazeta.pl>

    Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

    > Jest w KB24 - możesz nadać różnym osobom różne uprawnienia (np. tylko
    > podgląd, autoryzacja samodzielna, albo dwuosobowa itd.)

    w PEKAO coś takiego jest - nie wiem jak w przypadku firm średnich, ale
    dla dużych korporacji stopień indywidualizacji rozwiązań jest znaczący.

  • 4. Data: 2009-07-19 10:00:09
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam>

    On 2009-07-18, Filip <f...@N...gazeta.pl> wrote:

    > w PEKAO coś takiego jest - nie wiem jak w przypadku firm średnich, ale
    > dla dużych korporacji stopień indywidualizacji rozwiązań jest znaczący.

    Praktycznie każdy bank, który oferuje dostęp do rachunku przez
    oprogramowanie klasy multicash czy inne videotele. Nawet Bank
    Spółdzielczy potrafił zrobić tak aby 3 różne osoby mogły dodawać
    zlecenia, 2 zatwierdzać wstępnie i 2 zatwierdzać ostatecznie oraz aby
    żaden przelew nie był obsługiwany przez mniej niż 3 różne osoby (tzn
    system dba aby to były dokładnie 3 różne osoby). Plus każda osoba ma
    limit maksymalnej kwoty którą może podpisać (elektronicznie oczywiście).
    BS miał wadę taką że albo kupujesz czytnik kart od nich (jeden model,
    sterowniki takie sobie i tylko pod XP) albo masz podpis na dyskietce
    (takiej zwykłej, klasycznej 1.44 MB).

    kd,

    --
    Krzysztof Drewicz
    Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej

  • 5. Data: 2009-07-19 19:56:16
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2009-07-18 11:11, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:
> [...]
    > do realizacji przelewy, potem główna księgowa kontroluje - wpisuje swoje
    > loginy i PINy, a przykładowo prezes ostatecznym loginem/PINem wysyła

    Z tego, co wiem, ma coś takiego również VWbank, ale nie próbowałem.
    Tyle, że kiedyś trzeba było zdefiniować tzw. kartę upoważnień. Jest
    tam szereg rubryk do definiowania kolejnych osób upoważnionych
    (numerowanych A, B, C, D, E...), oraz miejsce, gdzie się podaje
    jakie ich kombinacje (ACD, BDE itp.) autoryzują przelew. Więc pewnie
    na tej zasadzie można pracowników mieć pod A,B,C, księgową pod D a
    prezesa pod E i zdefiniować ade, bde, cde - i już.
    Nie jestem tylko pewien, ile osób może być tam zdefiniowanych, ale
    co najmniej 5 - zresztą formularz jest w "centrum formularzy"...

    witrak()

  • 6. Data: 2009-07-19 20:33:48
    Od: Meehoo <m...@B...pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:
> [...]
    > przelew.
    >
    > Szczególnie interesuje mnie jak to jest w BPH przy pakietach Harmonium

    iBRE BRE Banku

    --
    Meehoo

  • 7. Data: 2009-07-20 10:58:15
    Od: "LadyRoot" <l...@a...pl>

    100% Raiffeisen.

    --
    LadyRoot

    -----------------------------------
    The future is not what it used to be.

  • 8. Data: 2009-07-20 11:40:21
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-07-18 11:11, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:
> [...]
    > do realizacji przelewy, potem główna księgowa kontroluje - wpisuje swoje
    > loginy i PINy, a przykładowo prezes ostatecznym loginem/PINem wysyła

    Na stronach Aliora też coś takiego zauważyłem.

  • 9. Data: 2009-07-23 19:09:19
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Jest w BPH Harmonium i dziala.

    WAM