    From: "witrak()" <w...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bankowość elektroniczna dla firm wieloetapowa autoryzacja
    Date: Sun, 19 Jul 2009 21:56:16 +0200

    On 2009-07-18 11:11, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:
    > Chodzi o to, który bank oferuje bankowość elektroniczną dla firm
    > (korporacji?) gdzie pracownicy działu księgowości przygotowują w systemie
    > do realizacji przelewy, potem główna księgowa kontroluje - wpisuje swoje
    > loginy i PINy, a przykładowo prezes ostatecznym loginem/PINem wysyła
    > przelew.

    Z tego, co wiem, ma coś takiego również VWbank, ale nie próbowałem.
    Tyle, że kiedyś trzeba było zdefiniować tzw. kartę upoważnień. Jest
    tam szereg rubryk do definiowania kolejnych osób upoważnionych
    (numerowanych A, B, C, D, E...), oraz miejsce, gdzie się podaje
    jakie ich kombinacje (ACD, BDE itp.) autoryzują przelew. Więc pewnie
    na tej zasadzie można pracowników mieć pod A,B,C, księgową pod D a
    prezesa pod E i zdefiniować ade, bde, cde - i już.
    Nie jestem tylko pewien, ile osób może być tam zdefiniowanych, ale
    co najmniej 5 - zresztą formularz jest w "centrum formularzy"...

    witrak()