eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBankowosc internetowa w dol...Bankowosc internetowa w dol...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!feed.news
    .interia.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.internetia.pl!skynet.be!skynet.be!newsfeed0
    0.sul.t-online.de!newsfeed01.sul.t-online.de!t-online.de!195.34.132.49.MISMATCH
    !newsfeed01.chello.at!news.chello.at.POSTED!53ab2750!not-for-mail
    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Bankowosc internetowa w dol...
    Lines: 32
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Message-ID: <WvyWa.55991$2j1.761344@news.chello.at>
    Date: Fri, 01 Aug 2003 18:41:58 GMT
    NNTP-Posting-Host: 62.179.32.23
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    X-Trace: news.chello.at 1059763318 62.179.32.23 (Fri, 01 Aug 2003 20:41:58 MEST)
    NNTP-Posting-Date: Fri, 01 Aug 2003 20:41:58 MEST
    Organization: Customers chello Poland
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:253960
    [ ukryj nagłówki ]

    Spada zainteresowanie bankowością internetową
    31.07.2003 16:51

    Co czwarty użytkownik Internetu, nie korzystający z bankowości internetowej,
    jest zainteresowany tą formą usług - wynika z raportu przesłanego PAP przez
    I-Metria S.A.

    Zainteresowanie bankowością internetową w tej grupie zmniejszyło się jednak
    o 30 punktów proc. w porównaniu z 2002 rokiem. Według raportu, coraz mniej
    potencjalnych klientów kojarzy banki internetowe z wysokim oprocentowaniem.

    Czynnik finansowy staje się, tym samym, mniejszą zachętą do skorzystania z
    bankowości internetowej. Wpływa to na spadek zainteresowania tymi usługami -
    30 punktów proc. w porównaniu z ubiegłym rokiem. I-Metria prognozuje też
    mniejsze możliwości dalszego wzrostu sektora.

    Wśród osób deklarujących pozytywny stosunek do internetowych usług
    bankowych, 83 proc. chciałoby mieć dostęp do rachunku przez Internet w swoim
    obecnym banku. Zgodnie z raportem, zdecydowana większość badanych wymieniała
    wygodę jako główną zachętę do korzystania z bankowości internetowej.
    Korzyściami są dla nich także szybkość dostępu do rachunku i możliwość
    dokonywania operacji bez konieczności wizyty w banku.

    Drugą edycję badań detalicznej bankowości internetowej zrealizowała w maju
    2003 roku firma I-Metria. Wzięło w nim udział 744 użytkowników Internetu w
    wieku 18 - 60 lat, z których 66 proc. nie korzysta z internetowych usług
    bankowych. Firma I-Metria zajmuje się badaniami rynku i opinii w obszarach
    badań rynku, analizy i doradztwa strategicznego i badań na rzecz mediów.

    (PAP)
    http://biznes.interia.pl/main/info.html?nid=412516

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1