-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!feed.news
.interia.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.internetia.pl!skynet.be!skynet.be!newsfeed0
0.sul.t-online.de!newsfeed01.sul.t-online.de!t-online.de!195.34.132.49.MISMATCH
!newsfeed01.chello.at!news.chello.at.POSTED!53ab2750!not-for-mail
From: "MK" <m...@i...pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Bankowosc internetowa w dol...
Lines: 32
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
Message-ID: <WvyWa.55991$2j1.761344@news.chello.at>
Date: Fri, 01 Aug 2003 18:41:58 GMT
NNTP-Posting-Host: 62.179.32.23
X-Complaints-To: a...@c...pl
X-Trace: news.chello.at 1059763318 62.179.32.23 (Fri, 01 Aug 2003 20:41:58 MEST)
NNTP-Posting-Date: Fri, 01 Aug 2003 20:41:58 MEST
Organization: Customers chello Poland
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:253960
[ ukryj nagłówki ]Spada zainteresowanie bankowością internetową
31.07.2003 16:51
Co czwarty użytkownik Internetu, nie korzystający z bankowości internetowej,
jest zainteresowany tą formą usług - wynika z raportu przesłanego PAP przez
I-Metria S.A.
Zainteresowanie bankowością internetową w tej grupie zmniejszyło się jednak
o 30 punktów proc. w porównaniu z 2002 rokiem. Według raportu, coraz mniej
potencjalnych klientów kojarzy banki internetowe z wysokim oprocentowaniem.
Czynnik finansowy staje się, tym samym, mniejszą zachętą do skorzystania z
bankowości internetowej. Wpływa to na spadek zainteresowania tymi usługami -
30 punktów proc. w porównaniu z ubiegłym rokiem. I-Metria prognozuje też
mniejsze możliwości dalszego wzrostu sektora.
Wśród osób deklarujących pozytywny stosunek do internetowych usług
bankowych, 83 proc. chciałoby mieć dostęp do rachunku przez Internet w swoim
obecnym banku. Zgodnie z raportem, zdecydowana większość badanych wymieniała
wygodę jako główną zachętę do korzystania z bankowości internetowej.
Korzyściami są dla nich także szybkość dostępu do rachunku i możliwość
dokonywania operacji bez konieczności wizyty w banku.
Drugą edycję badań detalicznej bankowości internetowej zrealizowała w maju
2003 roku firma I-Metria. Wzięło w nim udział 744 użytkowników Internetu w
wieku 18 - 60 lat, z których 66 proc. nie korzysta z internetowych usług
bankowych. Firma I-Metria zajmuje się badaniami rynku i opinii w obszarach
badań rynku, analizy i doradztwa strategicznego i badań na rzecz mediów.
(PAP)
http://biznes.interia.pl/main/info.html?nid=412516
Następne wpisy z tego wątku
- 01.08.03 20:01 Rafal Urbanelis
- 02.08.03 03:49 Krab
- 02.08.03 11:20 xk8
- 02.08.03 11:24 xk8
Najnowsze wątki z tej grupy
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
Najnowsze wątki
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem