    From: "monika" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Bankowy Rejestr-pytanie
    Date: Fri, 10 Feb 2006 08:08:30 +0100

    Witam
    z góry przepraszam, jesli zwróciłam się do nie właściwej grupy.
    Mam takie pytanie:

    Jeśli Bank nie posiada dowodów dopełnienia obowiązku powiadomienia o
    przekazaniu danych, bądź nie dopełnił tego obowiązku, musi usunąć dane z
    Bankowego Rejestru na wyraźne rządanie osoby???Czy niekoniecznie?

    Czy bank ma prawo wpisać dane do Bankowego Rejestru jeśli toczy się sprawa
    karna?? mnie się zdaje, że na czas np. sprawy karnej np o wyłudzenie, bank
    powinien się wstrzymać z przekazaniem danych.

    Bardzo proszę o opinie

    M.