  • 1. Data: 2006-02-10 07:08:30
    Temat: Bankowy Rejestr-pytanie
    Od: "monika" <m...@w...pl>

    Witam
    z góry przepraszam, jesli zwróciłam się do nie właściwej grupy.
    Mam takie pytanie:

    Jeśli Bank nie posiada dowodów dopełnienia obowiązku powiadomienia o
    przekazaniu danych, bądź nie dopełnił tego obowiązku, musi usunąć dane z
    Bankowego Rejestru na wyraźne rządanie osoby???Czy niekoniecznie?

    Czy bank ma prawo wpisać dane do Bankowego Rejestru jeśli toczy się sprawa
    karna?? mnie się zdaje, że na czas np. sprawy karnej np o wyłudzenie, bank
    powinien się wstrzymać z przekazaniem danych.

    Bardzo proszę o opinie

    M.

  • 2. Data: 2006-02-10 07:42:28
    Temat: Re: Bankowy Rejestr-pytanie
    Od: "wojciech" <w...@p...pl>

    > Czy bank ma prawo wpisać dane do Bankowego Rejestru jeśli toczy się sprawa
    > karna?? mnie się zdaje, że na czas np. sprawy karnej np o wyłudzenie, bank
    > powinien się wstrzymać z przekazaniem danych.

    Sprawa karna liczy się dla banku po PRAWOMOCNYM wyroku. Do tego czasu jest
    to ich decyzja.
    W przeciwnym razie każdy by mógł ropocząć sprawę karną i wsztrymać
    procedury.

    jkol