  • 1. Data: 2005-01-20 16:42:07
    Temat: Bardzo Zagadkowe WBK
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    a) wypowiedziałem im umowę kredytu (Visa kredytowa). Mam
    potwierdzenie.
    b) zadzwonili. poprosili, żebym jednak nie rezygnował, dali 70% zniżki
    (zamiast 96 - 28 zł za dwie karty)
    c) wydali nową, z tym samym numerem, wziąłem, pokwitowałem
    I teraz ciekawostka: nie mają umowy, bo nowej nie zaproponowali, a
    starą przecież wypowiedziałem. Ciekaw jestem czy przyślą, bo teraz
    mogę mieć problem jak zrezygnować z karty bez wypowiedzenia umowy :-)

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 2. Data: 2005-01-20 17:00:13
    Temat: Re: Bardzo Zagadkowe WBK
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > b) zadzwonili. poprosili, żebym jednak nie rezygnował, dali 70% zniżki
    > (zamiast 96 - 28 zł za dwie karty)

    Przecież w tej chwili są za 0PLN:
    http://www.bzwbk.pl/u235/navi/201843

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 3. Data: 2005-01-20 17:11:33
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.

    > Przecież w tej chwili są za 0PLN:
    > http://www.bzwbk.pl/u235/navi/201843

    No Maćku ! dajesz po dupie - chłop siem ucieszył, że dali mu za 1/4 ceny, a
    Ty go z takiej rury - że przepłacił 100% jak możesz ;-))))))))))))

  • 4. Data: 2005-01-20 17:17:26
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 20 Jan 2005 18:00:13 +0100, "Maciej Loret"
    <m...@p...pl> wrote:

    >Witam.

    >Przecież w tej chwili są za 0PLN:
    >http://www.bzwbk.pl/u235/navi/201843

    no patrz, rzeczywiście. No to wychodzi na to, że nie mają wyboru -
    muszą dać 100% zniżki, bo spełniam warunki. Zobaczymy... :-)

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 5. Data: 2005-01-20 17:25:04
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > No Maćku ! dajesz po dupie - chłop siem ucieszył, że dali mu za 1/4
    > ceny, a Ty go z takiej rury - że przepłacił 100% jak możesz
    > ;-))))))))))))

    Przepraszam ;) Po prostu mam tam KK i robimy z żoną (po prawdzie to głównie
    Ona) sporo zakupów, więc często się loguję. Miałem dać na Grupę po Nowym
    Roku, ale że tu mało użytkowników to dałem spokój.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 6. Data: 2005-01-20 17:27:46
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > no patrz, rzeczywiście. No to wychodzi na to, że nie mają wyboru -
    > muszą dać 100% zniżki, bo spełniam warunki. Zobaczymy... :-)

    Ja mam inny problem. Chcę podnieść limit choćby o 15% i nie wiem jak ich
    podejść. Może też zadzwonię do Oddziału albo CKC i będę "chciał
    wypowiedzieć" karty? ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 7. Data: 2005-01-20 17:30:24
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 20 Jan 2005 18:27:46 +0100, "Maciej Loret"
    <m...@p...pl> wrote:

    >Witam.

    >Ja mam inny problem. Chcę podnieść limit choćby o 15% i nie wiem jak ich
    >podejść. Może też zadzwonię do Oddziału albo CKC i będę "chciał
    >wypowiedzieć" karty? ;)

    ja co prawda nie prosiłem o podwyższenie, ale podejrzewam, że jak
    będziesz miał w garści potwierdzone wypowiedzenie umowy, to negocjacje
    pójdą gładko...
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 8. Data: 2005-01-20 18:25:57
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Thu, 20 Jan 2005 17:42:07 +0100, Jarek Andrzejewski naskrobał(a):

> [...]
    > starą przecież wypowiedziałem. Ciekaw jestem czy przyślą, bo teraz
    > mogę mieć problem jak zrezygnować z karty bez wypowiedzenia umowy :-)

    zakończyłem kontakty kiedy oterzymałem umowę z błędem (pewnie ja każdy
    inny) pozwolający bankowi wypowiedzieć umowę kiedy zapłace za karte ... w
    terminie .

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 9. Data: 2005-01-20 21:55:18
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Thu, 20 Jan 2005 18:30:24 +0100, Jarek Andrzejewski
    <j...@d...com.pl> wrote:

    >ja co prawda nie prosiłem o podwyższenie, ale podejrzewam, że jak
    >będziesz miał w garści potwierdzone wypowiedzenie umowy, to negocjacje
    >pójdą gładko...

    albo i nie. ja wypowiedzialem kilka miesiecy temu, jak sie konczyl
    okres waznosci, a mialem karte 4 lata i uzywalem. i nic, nikt nie
    zadzwonil. znaczy to nie byla taka taktyka - wypowiadam, zeby wznowili
    za darmo. wypowiedzialem, bo wlasnie sobie wzialem w BPH za darmo.
    ale nie mowie ze bym sie nie dal przekonac - co jak co, ale internet
    do tych kart to maja najlepszy na rynku.
    no ale jak nie zadzwonili, to pies im morde lizal ;)

    G.

  • 10. Data: 2005-01-20 22:03:08
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > co jak co, ale internet
    > do tych kart to maja najlepszy na rynku.

    BZWBK?
    Nie wiem jak w innych, ale na pewno brakuje tego: blokady - jest tylko
    kwota. A że często blokada trwa kilka dni, to mi potrafi się ładnych kilka
    transakcji znaleźć w blokadzie i ni cholery nie wiadomo które (tak, można
    dodawać kombinacje liczb ze slipów). Dodatkowo przy trochę większych
    zakupach bywało, że limit mi się kończył przez te blokady. Gdyby tak rozbili
    te blokady na poszczegółne kwoty i miejsca zakupu

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret