  • 11. Data: 2005-06-03 19:56:34
    Temat: Re: BePeHaha - z życia wzięte
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Bleh, bleh. Mowisz? ;) Jakos w sumie mi trudno bylo do tej pory znalezc
    > takiego pracownika, a w kilku bankach juz bylem ;))))

    Ba, my tu nawet dokładnie wiemy dlaczego:
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.b
    iznes.banki&aid=36201395
    ;-)

  • 12. Data: 2005-06-03 20:10:15
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Darek wrote:
    > Bo tylko po Warszawie chodzisz

    Wlicz jeszcze Radom ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 13. Data: 2005-06-03 21:02:23
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 3 Jun 2005 22:10:15 +0200, "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> wklepał(-a):

    >Wlicz jeszcze Radom ;)

    To przecież przedmieścia Warszawy.

  • 14. Data: 2005-06-03 21:07:55
    Temat: [OT] Radom
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-06-03 23:02- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Sławomir Szyszło, gdy pisał(a):
    > Dnia Fri, 3 Jun 2005 22:10:15 +0200, "Michał 'Amra' Macierzyński"
    > <m...@p...pl> wklepał(-a):

    > To przecież przedmieścia Warszawy.

    Kiedyś zimną nocą jechałem z Krynicy. Pociąg był opóźniony. Przecknąłem
    się i widzę neon: Uniwersytet Warszawski. I już chciałem wysiadać, kiedy
    myśl do mnie dotarła, że w Warszawie nie ma takiego pięknego czegoś.
    A za PRL-u to nawet Życie Warszawy wychodziło tamże. Gazeta była taka
    sama, ino się Życie Radomia nazywała. Dla niepoznaki zapewne ;-)

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 15. Data: 2005-06-03 21:44:54
    Temat: Re: [OT] Radom
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    yayco wrote:
    > A za PRL-u to nawet Życie Warszawy wychodziło tamże. Gazeta była taka
    > sama, ino się Życie Radomia nazywała. Dla niepoznaki zapewne ;-)

    No to mamy powrot PRLu ;) Znowu jest radomska mutacja ŻW ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 16. Data: 2005-06-03 22:40:47
    Od: Suriv <suriv@no_spam.gazeta.pl>

    w <news:d7qdgn$smd$1@news.onet.pl>
    Micha? 'Amra' Macierzy?ski napisa?[a]:

    > Wlicz jeszcze Radom ;)

    Oj.. a w Radomiu to tyle tych banków, ?e normalnie wszystkie je mozna policzyc :)
    Khehe :)

    Pozdrawiam
    Suriv
    www.smsy.kulak.pl

  • 17. Data: 2005-06-04 06:59:49
    Od: SebCz <s...@w...itegotezpl>

    Inny przykład, też z życia.:

    -Dzownię do pana, bo złozył pan wniosek o konto Sezam w promocji (darmowe
    prowadzenie)
    -Tak, to prawda.
    -Zaznaczył pan, że podpisanie umowy odbędzie się przez kuriera.
    -Tak
    -Ale nie moze pan tak, musi pan przyjść do oddziału.
    -A dlaczego?
    -Bo jest pan naszym klientem, ma pan u nas KK.
    -No to co?
    -No to nie moze pan.
    -A gdzie jest zaznaczone, że nie mogę?
    -No nigdzie, ale nie moze pan.
    -Nie bede drałował do oddzialu 40km skoro jest jak byk, ze wysylacie
    kurierem! Czy u was wszystko musi byc na opak???
    -To ja zapytam kolezanki.... [odchodzi, czekam..]
    -No nie może pan jednak.
    -Brak mi słow na wasz bank...
    -To ja odłoze pana wniosek i jak pan bedzie to pan podpisze w oddziale.
    -To niech pani mój wniosek włoży natychmiast do kosza, wlasnie
    zdecydowalem sie nie otwierac u was zadnego rachunku.

    --
    --------
    Pozdr

  • 18. Data: 2005-06-04 11:40:42
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    SebCz napisał(a):
    > -To niech pani mój wniosek włoży natychmiast do kosza, wlasnie
    > zdecydowalem sie nie otwierac u was zadnego rachunku.

    http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/kontakt opisz wszystko ładnie
    i zobaczysz jakie cuda czasem się dzieją :)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 19. Data: 2005-06-04 12:00:09
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Marcin Nowakowski said the following On 2005-06-04 13:40:
    [...]

    > http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/kontakt opisz wszystko ładnie
    > i zobaczysz jakie cuda czasem się dzieją :)
    Niby jakie? Regulaminu promocji jak nie było tak nie ma :-(
    KJ

    --
    Siłownie, sprzęt sportowy http://strony.aster.pl/kjonca/index.xhtml#f4y
    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 20. Data: 2005-06-04 12:03:04
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl>

    No chyba raczej nie. Odległość między Wawą a Radomiem to ponad 100 km. Tak
    samo Skarżysko-Kamienna nie jest ani przedmieściem Radomia, ani tym bardziej
    Kielc.