  • 1. Data: 2005-06-03 12:42:02
    Temat: ING BSK OnLine
    Od: "chomson" <z...@p...onet.pl>

    Witam,
    Mam taki problem. Moze ktoś spotkał się już z czymś takim.
    Otóż od dawna korzystam z BSK Online i nigdy nie miałem problemu.
    Chcę wykonać przelew. Gdy chcę zaakceptowć klucz u wpisać hasło. PO wybraniu
    klucza z dysku system zgłasza mi komunikat "Nie można wykonać transakcji,
    ponieważ wygasła sesja użytkownika.
    Prosze zalogować się ponownie." I tak cały czas. Oczywiście przelogowanie nic
    nie daje. Dzwoniłem na Infolinie, coś tam kazali zrobić ale nic. Dalej to
    samo. Operację robię w pracy, natomiast w domu wszystko działa ok.
    Z czym to może być związne. Prosze o pomoc.
    Dzięki
    chomson

  • 2. Data: 2005-06-03 17:49:51
    Temat: Re: ING BSK OnLine
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "chomson" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Z czym to może być związne. Prosze o pomoc.

    FIREWALL