-
1. Data: 2005-06-03 12:42:02
Temat: ING BSK OnLine
Od: "chomson" <z...@p...onet.pl>
Witam,
Mam taki problem. Moze ktoś spotkał się już z czymś takim.
Otóż od dawna korzystam z BSK Online i nigdy nie miałem problemu.
Chcę wykonać przelew. Gdy chcę zaakceptowć klucz u wpisać hasło. PO wybraniu
klucza z dysku system zgłasza mi komunikat "Nie można wykonać transakcji,
ponieważ wygasła sesja użytkownika.
Prosze zalogować się ponownie." I tak cały czas. Oczywiście przelogowanie nic
nie daje. Dzwoniłem na Infolinie, coś tam kazali zrobić ale nic. Dalej to
samo. Operację robię w pracy, natomiast w domu wszystko działa ok.
Z czym to może być związne. Prosze o pomoc.
Dzięki
chomson
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
2. Data: 2005-06-03 17:49:51
Temat: Re: ING BSK OnLine
Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>
Użytkownik "chomson" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:0b1e.00000e1c.42a0501a@newsgate.onet.pl...
> Z czym to może być związne. Prosze o pomoc.
FIREWALL