    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Bęcwał -- kto to jest?
    Date: Tue, 2 Mar 2010 19:50:59 +0100

    bęcwał m IV, DB. -a, Ms. ~ale; lm M. -y, D. -ów, B.=M. a. D.

    <<pogardliwie o człowieku bezmyślnym, leniwym; próżniak, wałkoń>>

    Okazał się bęcwałem.

    Takim epitetem przedstawiciel obrońców Rydzyka obdarza mnie i nie tylko mnie. :)
    Z polecenia biskupów rzymskokatolickiego Kościoła zabraniano mi pracowania na
    uczelni, gdzie pracowałem:

    -- społecznie, jako student
    -- na etacie przez 9 lat
    -- na umowach-zleceniach,
    umowach o dzieło i jako
    moja firma oraz w innych
    ,,okolicznościach''

    Miałem też 4 swoje/współswoje firmy, które były dochodowe. :)
    Bez głębokiego ;) sięgania w pamięć, mogę napisać:

    -- płaciłem (dotując, nie inwestując) dobrowolnie na Kościół rzymskokatolicki
    (białostockie kościoły, Licheń, Wyszewo, Radio Rydzyka, jakieś misje w Afryce,
    jakieś radio w Częstochowie, jakieś/różne wydawnictwa wiadomego Kościoła,
    stowarzyszenia i fundacje typu wspomniana niżej ,,Droga''...)

    -- drukowałem (poprawne) i rozprowadzałem (nie tylko w Białymstoku i okolicy)
    blankiety wpłat na Radio Maryja, sanktuarium w Licheniu, sanktuarium
    w Wasilkowie, jakiś kościół w Wyszewie, nad morzem...

    -- pomagałem w ,,elektryfikowaniu'' kościoła w sanktuarium wasilkowskim

    -- udzielałem się w takich miejscach jak stowarzyszenie
    ,,Droga'' księdza Edwarda Konkola...

    Oczywiście NIGDY za takie prace nie brałem pieniędzy.
    (Makulski mi proponował, ale oczywiście odmówiłem)
    Odwrotnie -- sam płaciłem ww. organizacjom czy osobom.

    Nigdy nie korzystałem z żadnej materialnej (sakramenty przyjmowałem)
    pomocy tegoż Kościoła, jeśli nie liczyć herbaty i kanapek oraz cukierków
    u księdza Józefa Świetlickiego czy obiadu u księdza Samula itp. poczęstunków
    u innych -- Świetlicki dostał ode mnie:

    -- pieniądze,
    -- śliczne japońskie filiżanki (kosztowały mnie tylko ;)
    650 złotych 10 lat temu) cienkie jak karton
    -- kwiaty i odwiedziny, gdy był poważnie chory

    inni dostawali też ,,swoje''...

    Dotowałem duchownych, rodzinę (szeroko pojmowaną) znajomych, płaciłem uczciwie
    podatki (odliczałem to, co wydałem na mieszkania i obligacje? -- owszem, ale to
    było zgodne z prawem!) i na biednych oraz ,,potrzebujących''...

    Nie byłem biedny!!!

    W roku 2000 w ciągu jedynych kontrolowanych 40 dni wydałem tylko ;) 40 tysięcy
    złotych. :)
    (oczywiście nowych -- 40 miesięcznych pensji technicznego pracownika uczelni
    państwowej)

    Płaciłem nie tylko rzymskokatolickim. Dotowałem i protestantów, i prawosławnych...
    (tyle, że niepomiernie mniej niż rzymskokatolickim)
    Innych nie spotykałem, więc nie dotowałem. :)

    W 2000 roku szedłem spać, gdy Słoneczko wschodziło a wstawałem ze trzy godziny
    później. :)

    A teraz obrońca cywilizatora życia ;) nazywa mnie jak? Bęcwałem. :)

    -=-

    Dlatego dziś wołam głośno (w duszy) -- Boże!! Pomścij mnie? :)
    Nie... Tak źle to nie jest!!!

    Ja codziennie proszę Boga o to, aby karał Rydzyków i jemu podobnych. :)
    I przypominam Mu -- ja jestem Twoim Dzieckiem! Twoją własnością!
    Ja wiem o tym, że mam obowiązek żądania od Ciebie tej pomsty!!!

    I inni darczyńcy mają ten obowiązek! Nie bójcie się gniewu Boga, gdy
    będziecie ufnie i uczciwie żądali od Boga ukarania bezczelności Rydzyka!

    Choć p47 nie poda danych moich ,,żółtych papierów'', wielu z Was zna moją datę
    urodzin i może sprawdzić, czy piszę prawdę, że akurat pasuje ona do godziny śmierci
    JPII. :)
    Ta data jest zapisana (przed śmiercią JPII) na serwerach NNTP, jest zapisana w
    PESELu,
    w dokumentach przechowywanych przez ,,Kościół'' (metryka chrztu czy bierzmowania)
    a moje nazwisko widnieje w wiadomym poletku...

    Imię Eneuel przybrałem sam sobie. :) I być może kiedyś zamienię je na ,,urzędowe''.
    :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'