  • 1. Data: 2002-08-29 07:27:36
    Temat: Będą sprawdzać nasze majątki
    Od: p...@p...onet.pl

    Witam

    http://www.rp.pl/gazeta/wydanie_020829/kraj/kraj_a_2
    .html

    najpierw wleźli ze swoim podatkiem na nasze konta,
    a teraz ładują się z butami do naszych domów.
    Wiwat Wielki Brat!

    Pozdrawiam,

    PS

  • 2. Data: 2002-08-29 07:45:47
    Temat: Re: Będą sprawdzać nasze majątki
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > najpierw wleźli ze swoim podatkiem na nasze konta,
    > a teraz ładują się z butami do naszych domów.
    > Wiwat Wielki Brat!

    Myślę, że jesteś zbytnim optymistą. Niejaki Miller stwierdził, że będą
    konfiskować, nie sprawdzać. Jak znam życie, to zabiorą się głównie za
    pana Zdzisia, co kupił sobie nowe Cinquecento dorabiając "na lewo" na
    budowach. Nie zabiera się domu, merola i konta w banku komuś, z kim jada
    się obiady i grywa w penisa.
    Koledzy z SLD mają już wprawę, wystarczy, że porozmawiają przy wódeczce
    ze starszymi kolegami, jak to drzewiej bywało.

    Pzdr: Dogbert

  • 3. Data: 2002-08-29 08:04:32
    Od: "Klaus" <k...@N...gazeta.pl>

    No Name <v...@w...pl> napisał(a):

    > Jak znam życie, to zabiorą się głównie za
    > pana Zdzisia, co kupił sobie nowe Cinquecento dorabiając "na lewo" na
    > budowach.

    "Ministerstwo Finansów szacuje, że dzięki owym wyjątkom deklaracji składać
    nie będą osoby o majątku poniżej 360 tys. zł."

    Strasznie drogie to Cinquecento :)))

    > Nie zabiera się domu, merola i konta w banku komuś,

    To juz bardziej podpada pod powyzsze...

    IMHO sam pomysl w naszych czasach nienajgorszy (przynajmniej w teorii) ale
    jak to zwykle bywa wykonanie bedzie duzo gorsze.

    Pozdrawiam
    Klaus

    PS. Gdybym mial 360 tys zl... :)

  • 4. Data: 2002-08-29 08:09:32
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Klaus" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > No Name <v...@w...pl> napisał(a):
    > "Ministerstwo Finansów szacuje, że dzięki owym wyjątkom deklaracji składać
    > nie będą osoby o majątku poniżej 360 tys. zł."

    Mówisz , że to dużo?
    Taki majątek ma każdy posiadacz mieszkania własnościowego w Warszawie,
    posiadacz domku jednorodzinnego

  • 5. Data: 2002-08-29 08:30:30
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Janek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Mówisz , że to dużo?
    > Taki majątek ma każdy posiadacz mieszkania własnościowego w Warszawie,
    > posiadacz domku jednorodzinnego

    No przecież o to właśnie chodzi :-)
    To stary numer - pod pozorem walki z przestepczością i korupcją dokręca się
    śrubę panu Zdzisiowi.

    Pix

  • 6. Data: 2002-08-29 08:33:40
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Janek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > Mówisz , że to dużo?
    > Taki majątek ma każdy posiadacz mieszkania własnościowego w Warszawie,
    > posiadacz domku jednorodzinnego
    Mhm :-(
    Miałem jescze coś powiedzieć o tej abolicji.
    ... ale nie uznaję przekleństw na newsach.

    KJ

  • 7. Data: 2002-08-29 08:39:23
    Od: "Klaus" <k...@N...gazeta.pl>

    Janek <j...@w...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Klaus" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Mówisz , że to dużo?
    > Taki majątek ma każdy posiadacz mieszkania własnościowego w Warszawie,
    > posiadacz domku jednorodzinnego

    Chyba jednak "troszeczke" zawyzyles cene mieszkan :) Wiem ze Warszawa do
    najtanszych nie nalezy ale...
    ..to juz zdecydowanie NTG wiec z mojej strony EOT

  • 8. Data: 2002-08-29 08:40:47
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

> [...]
    .html

    > najpierw wleźli ze swoim podatkiem na nasze konta,
    > a teraz ładują się z butami do naszych domów.

    Chwilunia... To dotyczy wszystkich obywateli? I teraz KAŻDY musi
    _udowadniać_, że swój "majątek" (składający się z mieszkanka, maluszka i
    paru mebli) zdobył w sposób legalny?

    A co z jedną z podstawowych zasad państwa prawa - konieczności udowodnienia
    WINY a nie niewinności?

  • 9. Data: 2002-08-29 08:45:42
    Od: "PB" <d...@u...priv.onet.pl>

    > Chwilunia... To dotyczy wszystkich obywateli? I teraz KAŻDY musi
    > _udowadniać_, że swój "majątek" (składający się z mieszkanka, maluszka i
    > paru mebli) zdobył w sposób legalny?

    jak wszyscy to wszyscy, babcia też :-)

    > A co z jedną z podstawowych zasad państwa prawa - konieczności
    udowodnienia
    > WINY a nie niewinności?

    nie sprawdza w praktyce co widać i słychać dookoła, więc postanowiono
    odwrócić role :-)

    swoja drogą pomysł niegłupi ale gdyby go zastosować wobec osób, które
    zostały sądownie skazane za popełnione przestępstwa przeciwko mieniu,
    natomiast stosowanie go hurtem do wszystkich obywateli to jakies
    nieporozumienie

  • 10. Data: 2002-08-29 08:48:08
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > paru mebli) zdobył w sposób legalny?
    >
    > A co z jedną z podstawowych zasad państwa prawa - konieczności

    Czy leci z nami prawnik ?
    Może udałoby się jakąś skargę do TK?
    ;-)

    KJ