  • 1. Data: 2002-08-29 05:01:50
    Temat: Jak PKOBP naciąga klientów
    Od: ab <b...@i...wroc.pl>

    Od wielu lat mam ROR w PKOBP. Na początku roku powiadomili
    mnie, że mam do odebrania kartę Visa Electron. Nie
    zamawiałem więc pomyślałem, że prowokują, reklamują. Wolno im.
    Po kilku miesiącach sytuacja się powtórzyła. Nadal ich
    ignorowałem
    Wczoraj pani z banku grzecznie powiadomiła mnie przez
    telefon, że karta jest do odebrania w banku i jeśli nie
    odbiorę do końca września to przepadnie. Okazało się, że
    jest wydrukowana bez mojej zgody, bez mojego zamówienia. W
    ten sposób jest ważna zaledwie do końca 2003r. Jeśli nie
    odbiorę (tak sobie pomyślałem) to np. w październiku
    poproszę o kartę i wtedy otrzymam na 2 lata, czyli
    standardowo. A tu bomba. Pani stwierdziła, że wtedy
    potraktują to jako kontynuacja i trzeba będzie za to zapłacić.
    Czy ktoś miał taką sytuację i czy da się to jakoś wygrać?

    --
    !!!!!!!!!!!!
    Pisząc do mnie, usuń cyfry z adresu.

  • 2. Data: 2002-08-29 06:02:39
    Temat: Re: Jak PKOBP naciąga klientów
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    Użytkownik "ab" <b...@i...wroc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zamawiałem więc pomyślałem, że prowokują, reklamują. Wolno im.
    > Po kilku miesiącach sytuacja się powtórzyła. Nadal ich

    1. sprawdź w regulaminie jakie są zasady wydawania karty visa electron i czy
    nie jest ona przypadkiem obowiązkowa
    2. jeśli nie jest obowiązkowa i wydają ją "na życzenie" to "olej" ich i
    poczekaj aż pobiorą z konta kasę - wtedy złóż reklamację i zażądaj
    przedstawienia dokumentu na podstawie którego wydali ci kartę

    ja w kwietniu złożyłem dyspozycję rezygnacji z ich VC , ale oczywiście w
    czerwcu wznowili i pobrali opłatę
    więc napisałem reklamację i kasa wróciła na konto

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 3. Data: 2002-08-29 09:40:08
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    ab pisze:
    >Czy ktoś miał taką sytuację i czy da się to jakoś wygrać?

    Moja mama, ale odebrała kartę.

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 4. Data: 2002-08-29 10:08:50
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ab" <b...@i...wroc.pl> napisał w wiadomości

    Bo trzeba czytać co się podpisuje, a przede wszystkim regulamin i tabele
    opłat :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 5. Data: 2002-08-29 12:10:51
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    Użytkownik "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Bo trzeba czytać co się podpisuje, a przede wszystkim regulamin i tabele
    > opłat :-))

    .... a w szczególności punkt, który mówi, że zmiana tabeli opłat i prowizji
    oraz oprocentowania nie jest zmianą regulaminu i nie wymaga indywidualnego
    informowania klientów - wystarczy wywiesić informację w oddziale :)

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 6. Data: 2002-08-30 04:24:34
    Temat: Re: Re: Jak PKOBP naciąga klientów
    Od: ab <b...@i...wroc.pl>

    > .... a w szczególności punkt, który mówi, że zmiana tabeli opłat i prowizji
    > oraz oprocentowania nie jest zmianą regulaminu i nie wymaga indywidualnego
    > informowania klientów - wystarczy wywiesić informację w oddziale :)

    A, że zapytam grzecznie, gdzie tu mowa o karcie?

    --
    !!!!!!!!!!!!
    Pisząc do mnie, usuń cyfry z adresu.

  • 7. Data: 2002-08-30 04:49:02
    Od: ab <b...@i...wroc.pl>

    > sprawdź w regulaminie jakie są zasady wydawania karty visa electron i czy
    > nie jest ona przypadkiem obowiązkowa

    W regulaminie SUPERKONTA (z ich www) jest tylko to:
    "Karty bankowe są wydawane posiadaczowi SUPERKONTA."

    Nic nie mówią o trybie wydawania i obowiązkowości.

    W informacjach o wydawaniu karty (też na www) jest:
    "Otwarcie rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego jest
    równoznaczne z możliwością otrzymania międzynarodowej karty
    PKO Ekspres. Posiadaczem karty może zostać posiadacz lub
    współposiadacz rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego."

    Mowa jest o możliwościach, nie zaś o obowiązku.

    --
    Pisząc do mnie, usuń cyfry z adresu.

  • 8. Data: 2002-08-30 06:29:08
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    > W regulaminie SUPERKONTA (z ich www) jest tylko to:
    > "Karty bankowe są wydawane posiadaczowi SUPERKONTA."
    > Nic nie mówią o trybie wydawania i obowiązkowości.

    Ale w tych czasach nie brać karty ;;;;))))))))))))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik