  • 21. Data: 2010-09-13 18:52:17
    Temat: Re: Belka i jego doradcy....
    Od: "walter" <w...@o...mars>

    Użytkownik "pm" <x...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:i6loq8$mkb$1@news.net.icm.edu.pl...

    > no to SLD ma 19% CIT na koncie

    i liniowy dla działalności gospodarczej

  • 22. Data: 2010-09-13 21:06:04
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    dejf <d...@a...pl> napisał(a):

    > A to nie bylo kwestionowanie teorii Darwina?

    Przypominam sobie, że minister Orzechowski powiedział w TV, że ewolucja
    to bzdura, której nie powinno nauczać się w szkołach ... czy jakoś tak.
    Prof. Giertych twierdził, że człowiek współistniał z dinozaurami.
    Ja LPR odbierałem jako zbiorowisko ciemniaków.
    Wg mojej wiedzy używanie określenia "teoria Darwina" jest już od dawna
    nieaktualne. Ewolucja biologiczna jest niezaprzeczalnym faktem naukowym.

    pozdr.
    sys29

  • 23. Data: 2010-09-13 21:16:40
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    TT <t...@o...pl> napisał(a):

    > No to pokaż mi tych polityków UPRu? Czy istnieje tam ktokolwiek sensowny
    > poza Korwinem? Jakie zaplecze ma Korwin?
    >

    > TT

    1.Nie widzę najmniejszego powodu, abym miał Ci cokolwiek pokazywać. Skąd
    ten rozkazujący ton ? Musisz czuć się bardzo ważnym człowiekiem, że wymagasz
    od innych informacji, które sam możesz łatwo zdobyć. Wejdź sobie na stronę
    UPR lub NCzas. Tam masz wszystko - wypowiedzi, felietony, analizy...
    Może znajdziesz tam kogoś - jak to określiłeś - "sensownego".
    2.Po wielu latach 1-2% poparcia w UPR pozostali wyłącznie ludzie ideowi,
    prawdziwi liberałowie gotowi zrobić porządek z bandą soc-biurokratów.
    Ci, którzy chcieli tylko dorwać się do koryta już dawno zmienili barwy
    partyjne. Odeszli także naiwniacy, którzy szczerze wierzyli, że program
    kons.-lib. może zrealizować PO.
    3.Odbijając piłeczkę mógłbym poprosić o wskazanie kogokolwiek "sensownego"
    w całym parlamencie ... ale nie wysilaj się z podawaniem nazwisk, bo
    kilku obecnych na tej liście kolegów mogłoby pęknąć ze śmiechu.

    pozdr.
    sys29

  • 24. Data: 2010-09-14 06:55:16
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Delfino Delphis wrote:

    > No ale troska o najuboższych to chyba nie jest najnowsza definicja
    > liberalizmu?

    Liberalizm to wolność. Wolność wyboru. Idea nie narzucania nikomu swojego
    zdania. W którym miejscu kłóci się to z wolnością pomagania słabszym? Jak
    jest Twoja definicja idei liberalizmu, nie ta najnowsza, tylko ta
    poprzednia? Przeciwstawianie liberalizmu solidarności to powiedzenie, że
    tylko niewolnik może być solidarny. Takie pomysły mogą się ulęgnąć w jakichś
    głowach, których ja nie rozumiem.