  • 11. Data: 2010-09-12 22:32:34
    Temat: Re: Belka i jego doradcy....
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    Hubert <h...@t...pl> napisał(a):

    > No nie wiem, jakoś nie daję im (UPR) zbyt dużych szans, chociaż dobrze
    > by było, gdyby udało im się przekroczyć próg.
    >
    > Swoją drogą jak się słyszy takie informacje, to człowiek się zastanawia
    > czy jest dla tego kraju jeszcze nadzieja. Przed ostatnimi wyborami też
    > umiarkowanie tej szansy upatrywałem jej w PO, ale to mi przeszło już
    > dosyć dawno. Mówią, że nadzieja umiera ostatnia ;)

    Obawiam się tylko jednego: gdy PO rozpadnie się na 2 części, delegując do
    jednej z nich tzw. kozłów ofiarnych, a do tej ważniejszej drugiej frakcji
    dobierając część frustratów z PiS-u, powstanie nowa partia ( z nową
    nazwą ) ... i znowu elektorat da się nabrać.

    pozdr.
    sys29

  • 12. Data: 2010-09-13 00:31:23
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sun, 12 Sep 2010 19:47:27 +0000 (UTC), " sys29"
    <s...@g...pl> wrote:

    >Myślę sobie Endriu, że już niedługo UPR wyjdzie górą z trendu bocznego.
    >W następnych wyborach dostanie 4% kosztem ubytków w PO. Do cyrku się
    >jeszcze nie dostanie, ale zorganizowanym tubom propagandowym nie uda się
    >tego zmarginalizować. Rozpocznie się nagonka mediów przeciw UPR-owi, co
    >będzie miało skutek odwrotny od zamierzonego ... i po kolejnych wyborach
    >nasi będą w cyrku co najmniej języczkiem uwagi.

    Kubek w kubek tak samo wygląda scenariusz zwycięstwa Linuksa jako
    systemu dla komputerów osobistych. Aż się nie mogę doczekać, przecież
    to już lada chwila.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 13. Data: 2010-09-13 00:35:52
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sun, 12 Sep 2010 22:01:36 +0000 (UTC), "sys29 "
    <s...@g...pl> wrote:

    >PO będzie już tylko tracić poparcie. To oczywiste, bo wielu ludzi czuje się
    >oszukanymi i nie da się drugi raz nabrać na te same kłamstwa.

    A to też już słyszałem. Dwa lata temu. I rok temu.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 14. Data: 2010-09-13 07:20:45
    Od: "pm" <x...@w...pl>

    > To ta sama partia, co poparła socjalistów z LPR?

    tak ich wymalowali w tvn?
    ale nie było aż tak źle:
    http://wybory2005.wp.pl/kat,39554,typ,,wid,7802113,k
    tojestkim_1.html?TP[page]=4

    oczywiście rozumiem że mogą drażnić "wartości chrześcijańskie" i "troska o
    najuboższych"
    ale w sumie lepsi fanatyczni konserwatyści niż bezideowi populiści.

  • 15. Data: 2010-09-13 11:50:34
    Od: dejf <d...@a...pl>

    W dniu 2010-09-13 00:21, sys29 pisze:

    > Zgadza się. Po zaklepaniu tej debilnej koalicji nie poszedłem na wybory.
    > LPR kojarzył mi się z socjalizmem i ... skrajną ciemnotą ( liderzy
    > kwestionowali ewolucję !!! ). Nie wiem co skłoniło ówczesne kierownictwo

    A to nie bylo kwestionowanie teorii Darwina?

  • 16. Data: 2010-09-13 14:09:17
    Od: TT <t...@o...pl>

    sys29 napisał(a):

    > PO będzie już tylko tracić poparcie. To oczywiste, bo wielu ludzi czuje się
    > oszukanymi i nie da się drugi raz nabrać na te same kłamstwa. PiS już wyżej
    > nie podskoczy, bo ma ogromny elektorat negatywny. Zbyt wielu wyborców
    > ( np. ja ) postrzega tą partię jako grupę ludzi obłąkanych. Elektorat SLD
    > ( stare komuchy, ubecy ... ) systematycznie wymiera. Podobnie PSL. Wkrótce
    > się okaże, że UPR stanie się jedyną rozsądną alternatywą dla wyborców
    > ceniących wolność ekonomiczną.

    No to pokaż mi tych polityków UPRu? Czy istnieje tam ktokolwiek sensowny
    poza Korwinem? Jakie zaplecze ma Korwin?

    TT

  • 17. Data: 2010-09-13 16:21:01
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    pm wrote:

    > oczywiście rozumiem że mogą drażnić "wartości chrześcijańskie" i "troska o
    > najuboższych"
    > ale w sumie lepsi fanatyczni konserwatyści niż bezideowi populiści.

    No ale troska o najuboższych to chyba nie jest najnowsza definicja
    liberalizmu?

  • 18. Data: 2010-09-13 17:45:58
    Od: "pm" <x...@w...pl>

    > No ale troska o najuboższych to chyba nie jest najnowsza definicja
    > liberalizmu?

    konserwatywny liberał - tak się określają
    konserwatywny a nie liberał na pierwszym miejscu (w UPR czy WiP)
    wiec skąd zdziwienie?

    pytanie jeszcze jak troska o najuboższych ma się wyrażać - bo sama idea żeby
    słabowitym pomagac a nie z miejsca obijać niestety nie ma alternatywy.

    Zresztą wystarczy przeczytać program LPR, odrzucić uprzedzenia (wiem wiem
    niektórym na słowa: "chrześcijańskie" i "naród" wyskakują pryszcze) i wcale
    to tak głupio nie wygląda.

    taki dla przykładu bon edukacyjny - popierają.
    a jak bon edukacyjny to moze i bon leczniczy?
    czyli twoje pieniądze idą za twoimi decyzjami.

  • 19. Data: 2010-09-13 17:54:17
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    pm wrote:

    > Zresztą wystarczy przeczytać program LPR, odrzucić uprzedzenia (wiem wiem
    > niektórym na słowa: "chrześcijańskie" i "naród" wyskakują pryszcze) i
    > wcale to tak głupio nie wygląda.

    Wiesz, jak poczytać program SLD czy PiS to też pięknie wygląda. I co z tego?
    Po owocach ich poznacie.

  • 20. Data: 2010-09-13 17:59:23
    Od: "pm" <x...@w...pl>

    > Wiesz, jak poczytać program SLD czy PiS to też pięknie wygląda. I co z
    > tego?
    > Po owocach ich poznacie.

    no to SLD ma 19% CIT na koncie
    PIS 2 stawki podatkowe i obnizoną składkę.

    i kto tu jest liberałem?