  • Data: 2007-11-24 13:43:01
    Temat: Belka + lokata + 2009
    Od: d...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam jedno pytanie dotyczące podatku Belki. Jeżeli rząd planuje zniesienie
    podatku Belki od 2009 roku, to czy zakładając lokatę roczną w lutym 2008,
    kapitalizacja odsetek w lutym 2009 będzie pomniejszona o podatek Belki naliczony
    jeszcze w 2008 (gdy podatek jeszcze obowiązywał) ?? Zakładam, że rząd zniesie
    Belkę w styczniu 2009. Jeżeli będzie tak jak myślę, to jest to sposób, aby już w
    2008 roku nie płacić Belki (oczywiście, jeżeli kapitalizacja odsetek będzie już
    po zniesieniu Belki).

    Pozdrawiam.