  • 1. Data: 2010-05-27 16:31:30
    Temat: Belka nadchodzi - Rodaku naoddychaj się do woli
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    wkrótce belka opodatkuje powietrze

  • 2. Data: 2010-05-27 17:43:09
    Temat: Re: Belka nadchodzi - Rodaku naoddychaj się do woli
    Od: " zz" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Charlie delta <c...@g...com> napisał(a):

    > wkr=F3tce belka opodatkuje powietrze

    Moze wytłumaczysz grupowy idioto co ma do ustalania podatków prezes NBP.

  • 3. Data: 2010-05-27 20:10:02
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    zz <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Moze wytłumaczysz grupowy idioto co ma do ustalania podatków prezes NBP.

    Ja ci mogę wytłumaczyć grupowy mędrcu.

    "Liderzy Platformy Obywatelskiej w tym osobiście Donald Tusk podczas
    ostatniej kampanii wyborczej obiecywali Polakom, że ich rząd zniesie podatek
    od dochodów kapitałowych, zwany potocznie &#8222;podatkiem Belki&#8221;. "

    To z kampanii 2007.

    Rozumiesz teraz jaka jest linia (słuszna jak zawsze zresztą). A gdyby
    kandydatm na prezesa NBP byłby grupowy Endriu, to też by nic ci nie mówiło?

    Zanim coć napiszesz zastanów się pięć razy (tak jak ja, grupowy nowicjuszu

    pozdrawiam
    kc