    From: mlody_book <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Betandwin
    Date: Fri, 27 May 2005 03:01:58 +0200

    Jakiś czas temu poruszony był temat obciążania karty Inteligo VE w
    serwisie BAW. Otóż wczoraj wieczorem udało mi się to bez żadnego
    problemu i teraz radośnie tracę to com tam wrzucił z Inteligo ;-) Poza
    tym kilka dni temu również z konta Inteligo (cholera - ale debet
    przywiązuje do konta ;-() przelałem środki za pośrednictwem
    Moneybookers, co jest nawet bardziej opłacalne dla kwot powyżej 50 (a
    BAW przyjmuje transakcje kartowe od 60 PLN) ponieważ BAW nie pobiera
    opłaty za przelew z Moneybookers, więc jedynym kosztem jest opłata za
    przelew z konta. Jedyną różnicą jest więc czas dotarcia tych środków do
    bookiego (mb - 2 dni robocze, karta - natychmiast). Sądzę więc że
    problemem w płatności kartą w BAW mogły być np. polskie znaki w danych
    osobowych, albo niezgodność właściciela karty i osoby zarejestrowanej w
    serwisie lub np. adresu. W każdym razie da się :) Pozdrawiam.

    --
    "- Why do they call him a bullet dodger?
    - Because he dodges bullets, Avi." (Snatch)