  • Data: 2005-05-28 17:29:19
    Temat: Re: Betandwin
    Od: mlody_book <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zdzislaw Dyrma napisał(a):
    > A takie pytanie nieco OT. Czy pieniadze wplacone do BAW poprzez Moneybookers
    > moge wyplacac na swoje konto bankowe (podejrzewam ze musialbym nimi chociaz
    > obrocic pare razy)? Kiedys (chyba w Sportbeting-u) widzialem ze bylo to
    > niemozliwe.
    >

    > pozdrawiam
    >
    > dyrma

    Zasadniczo w BAW jestem 'świeży', ale takich ograniczeń nie widzę.
    Podejrzewam, że to ograniczenie dotyczy jedynie sytuacji wykorzystania
    darmowego bonusu (np. 10 EUR za polecenie, albo rozsyłanego niegdyś przez
    BAW darmowego kuponu na 5 EUR), natomiast swoimi środkami można dowolnie
    dysponować. Przy czym tylko jedna wypłata w miesiącu jest bezprowizyjna,
    a minimalna kwota przelewu na kartę to 120 PLN.

    --
    "- Why do they call him a bullet dodger?
    - Because he dodges bullets, Avi." (Snatch)