eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBezmyślny system logowania do BPH PBKBezmyślny system logowania do BPH PBK
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.p
    l!niusy.onet.pl
    From: a...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Bezmyślny system logowania do BPH PBK
    Date: 3 Apr 2003 14:55:56 +0200
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 29
    Message-ID: <1...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1049374556 23729 192.168.240.245 (3 Apr 2003 12:55:56 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 3 Apr 2003 12:55:56 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 193.41.230.128, 213.180.130.13
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:234529
    [ ukryj nagłówki ]

    Dzisiaj stałąm się dumnym posiadaczem konta w tym właśnie banku, ale po ponad
    godzinnym otwieraniu rachunku w placówce spotkało mnie kolejne rozczarowanie..
    Chciałam sie zalogować do systemu transakcyjnego, jednak ciągle wyskakiwały
    komunikaty o błędzie..

    Zadzwoniłam więc na infolinię, tam Pan ze stoickim spokojem powiedział tylko,
    że logowanie do systemu transakcyjnego wymaga doinstalowania sobie 5,22MB
    aplikacji Java.

    Tak więc chcąc niechcąc, trzeba było sobie poszukać takową aplikację, ściągnąć,
    gdzie przy połączeniu modemowym trwało to ponad 2 godziny i zainstalować.
    Po restarcie komputera i ponownej próbie wejścia na system transakcyjny
    wykakiwał ten sam błąd. Znów zadzwoniłam do infolinii, tym razem dowiedziałam
    się, że przy pierwszym uruchomieniu komputer musi ściągnąć jakiś plik a że ja
    korzystam z komputera w pracy i jest tu zainstalowany Firewall to się nie da..

    Pan z infolinii powiedział, żebym poprosiła informatyka, żeby na chwilę
    odłączył mój komputer od systemu, aby mógł pobrać ten jeden plik..

    Teraz moje pytanie.. czy oni mają we łbie narobione, czy im po prostu zależy na
    tym, żeby zniechęcić klientów.., bo jeśli korzystanie z systemu transakcyjnego
    w pracy jest uniemożliwione z powodów technicznych tracą tym samym ponad 50%
    potencjalnych klientów.
    Ale może nie wszystkim na tym zależy..
    Pozdrawiam,
    Ola

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1