  • 1. Data: 2003-04-03 12:55:56
    Temat: Bezmyślny system logowania do BPH PBK
    Od: a...@p...onet.pl

    Dzisiaj stałąm się dumnym posiadaczem konta w tym właśnie banku, ale po ponad
    godzinnym otwieraniu rachunku w placówce spotkało mnie kolejne rozczarowanie..
    Chciałam sie zalogować do systemu transakcyjnego, jednak ciągle wyskakiwały
    komunikaty o błędzie..

    Zadzwoniłam więc na infolinię, tam Pan ze stoickim spokojem powiedział tylko,
    że logowanie do systemu transakcyjnego wymaga doinstalowania sobie 5,22MB
    aplikacji Java.

    Tak więc chcąc niechcąc, trzeba było sobie poszukać takową aplikację, ściągnąć,
    gdzie przy połączeniu modemowym trwało to ponad 2 godziny i zainstalować.
    Po restarcie komputera i ponownej próbie wejścia na system transakcyjny
    wykakiwał ten sam błąd. Znów zadzwoniłam do infolinii, tym razem dowiedziałam
    się, że przy pierwszym uruchomieniu komputer musi ściągnąć jakiś plik a że ja
    korzystam z komputera w pracy i jest tu zainstalowany Firewall to się nie da..

    Pan z infolinii powiedział, żebym poprosiła informatyka, żeby na chwilę
    odłączył mój komputer od systemu, aby mógł pobrać ten jeden plik..

    Teraz moje pytanie.. czy oni mają we łbie narobione, czy im po prostu zależy na
    tym, żeby zniechęcić klientów.., bo jeśli korzystanie z systemu transakcyjnego
    w pracy jest uniemożliwione z powodów technicznych tracą tym samym ponad 50%
    potencjalnych klientów.
    Ale może nie wszystkim na tym zależy..
    Pozdrawiam,
    Ola

  • 2. Data: 2003-04-03 13:02:43
    Temat: Re: Bezmyślny system logowania do BPH PBK
    Od: j...@p...onet.pl

    > że ja
    > korzystam z komputera w pracy i jest tu zainstalowany Firewall to się nie da..

    A u mnie się dało. Też z firewallem.

    Jacek

  • 3. Data: 2003-04-03 13:38:11
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Wiosenną porą czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik a...@p...onet.pl pisze:

> [...]
    > korzystam z komputera w pracy i jest tu zainstalowany Firewall to się nie da..
    Ciekawe. Mam firewall w pracy i wszystko poszło bezproblemowo.

    > Pan z infolinii powiedział, żebym poprosiła informatyka, żeby na chwilę
    > odłączył mój komputer od systemu, aby mógł pobrać ten jeden plik..
    Może masz jakiś system zabezpieczeń uniemożliwiający przeprowadzenie
    operacji niezbędnych do pracy z BPHPBK Sezam... Zapytaj informatyka.

    ___ .
    /)/)( / /
    (/ ^/. _/___/
    (/

  • 4. Data: 2003-04-03 14:20:13
    Od: Krystek <k...@s...pl--->

    a...@p...onet.pl napisał(a):
> [...]
    > Chciałam sie zalogować do systemu transakcyjnego, jednak ciągle wyskakiwały
    <ciach>
> [...]
    > w pracy jest uniemożliwione z powodów technicznych tracą tym samym ponad 50%

    A możesz opisać jaki konkretnie błąd wyskakiwał? Może to wina
    przeglądarki, a może czego innego...

    Pozdrawiam,

    K.

  • 5. Data: 2003-04-03 15:18:12
    Od: "Doman" <F...@Y...Ass>

    Takie rozwiazanie(sciagniecie programu do logowania) jest calkiem dobrym
    rozwiazaniem. Na modemie sciagniecie 6 Mb trwa max 30 minut. Ten dodatkowy plik
    to aktualizacja tez dobrze rozwiazane. Te 50% to Ty ? :) "Problemow nie ma jak
    sie ich nie robi".
    --
    D.O.M.A.N. - Device Optimized for Mathematics and Accurate Nullification

    "Gdyby ludzie rozmawiali tylko o tym, co rozumieją, zapadłaby nad światem wielka
    cisza."

    DomansMail<At>Gazeta<Dot>Pl

  • 6. Data: 2003-04-03 15:29:02
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Doman wrote:
    > Takie rozwiazanie(sciagniecie programu do logowania) jest calkiem dobrym
    > rozwiazaniem. Na modemie sciagniecie 6 Mb trwa max 30 minut.
    Jeśli tylko _raz_ to bym przebolał. W przypadku jednak bliźniaczego
    systemu ING taki aplet ładuje się "co chwilę" i to już nie jest zabawne.
    Pomijam ten drobiazg, ze z normalną JAVĄ te aplety nie działają i tylko
    dlatego muszę trzymać u siebie NN4.7x (na komputrze z linuksem) i IE
    KJ

    --
    Już nie mam PIT-a. :-(

  • 7. Data: 2003-04-04 06:06:15
    Od: "radar" <_sara_@_post.pl_>

> [...]
    > rozczarowanie.. Chciałam sie zalogować do systemu transakcyjnego, jednak
    > ciągle wyskakiwały komunikaty o błędzie..

    A ja dostałem od nich płytkę z IE i odpowiednimi komponentami (za czasów
    modemu).

    --
    radar
    (...) Wysyłanie samych reklam lub ofert z reguły przynosi odwrotny skutek,

  • 8. Data: 2003-04-04 10:04:29
    Od: <r...@p...pl>

    > Ciekawe. Mam firewall w pracy i wszystko poszło bezproblemowo.

    To jeszcze nic nie znaczy .... kwestia jak jest skonfigurowany...
    Robert

  • 9. Data: 2003-04-04 10:21:07
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    a tam użytkownik <r...@p...pl> pisze:

    > nie da..
    > To jeszcze nic nie znaczy .... kwestia jak jest skonfigurowany...
    Toć napisałem, żeby zapytała informatyka...
    --
    mj

  • 10. Data: 2003-04-04 10:52:19
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "jaszczur"
    > Toć napisałem, żeby zapytała informatyka...

    u mnie tez tak dziala

    a jesli chodzi o system logowania w sezamie - nie uwazacie ze
    podawanie wybranych znakow hasla zmusza trzymanie tego hasla po stronie
    banku w pelnej postaci, co w sumie jest mniej bezpieczne dla klienta?

    Osobiscie wole systemy, ktore od razu informują, ze haslo wybrane przez
    klienta i bezpiecznie przeslane do banku jest szyfrowane jednokierunkowo i
    nie moze byc po stronie banku odczytane.
    *** blad ***