  • 1. Data: 2002-05-22 19:36:04
    Temat: Bezpieczeństwo Citibank online
    Od: "yo" <y...@s...pl>

    Potrzebuję waszej opinii w temacie bezpieczeństwa dokonywania transakcji przez
    Citibank
    online.
    Znajomy założył tam konto, zabezpieczył się siedmiocyfrowym i-pinem i jest
    zadowolony.
    Ja mam nieco inne zdanie nt. takiego zabezpieczenia, uważam że token jest w tej
    chwili
    najlepszym zabezpieczeniem dostępnym dla przeciętnego użytkownika, ale nie mogę
    przekonać
    znajomego.

    A co Wy uważacie na temat bezpieczeństwa Citibank online?

    Pzdr,
    yo.

  • 2. Data: 2002-05-25 12:39:07
    Temat: Re: Bezpieczeństwo Citibank online
    Od: Jacek Nogala <J...@s...com.pl>

    yo wrote:

    > Potrzebuję waszej opinii w temacie bezpieczeństwa dokonywania transakcji przez
    Citibank
    > online.

    Bezpieczenstwo hasel statycznych dowolnej dlugosci jest mizerne ale Citibank uwaza
    (mam to na
    pismie!), ze maja fanstastyczne wielopoziomowe zabezpieczenia ;-) Dlatego trzymam tam
    tylko
    tyle pieniedzy, ile mi potrzeba na przelewy (maja bezplatne potwierdzenia) a reszte w
    banku z
    uzywajacym tokenow (SecureID).

    Ostatnio Citi robilo ankiete na temat tokenow. Ciekawe czy uwzglednia wyniki
    (wiekszosc, choc
    nie przytlaczajaca byla za)?

    Pozdrawiam,

    Jacek