  • 1. Data: 2002-05-22 19:19:08
    Temat: problemowe inteligo...
    Od: "SlimaK" <s...@s...pl>

    Czesc!
    Mam maly problem z Inteligo a mianowicie zamknalem u nich konto jakies 6
    miechow temu teraz chcialem je otworzyc to mi powiedzieli ze nie moga bo
    przepisy im na to nie pozwalaja i moga to zrobic za 2 lata (!) zrobilem to
    samo w BSK i nie bylo problemow. Czemu nie chca mi otworzyc konta? Pomozcie
    mi prosze teraz by mi sie przydalo :)

    .:slimak:.

    x...@s...pl
    s...@p...pl
    GSM: +48609982019
    ICQ: 144951426
    GG: 2148387
    www.slimak.pulsnet.pl

    "...trwa pościg za kasą, pozycją, dupami..."

  • 2. Data: 2002-05-23 15:33:07
    Temat: Re: problemowe inteligo...
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Takie życie...

    --
    Jego Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 3. Data: 2002-05-24 07:34:32
    Od: "SlimaK" <s...@s...pl>

    > ,,nie moga bo przepisy im na to nie pozwalaja i moga to zrobic za 2
    > lata (!)''
    no ok ale dlaczego w takim razie w bsk mi otworzyli i nie bylo z nimi
    problemu?

  • 4. Data: 2002-05-24 22:35:21
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 24 May 2002 09:34:32 +0200), "SlimaK"
    <s...@s...pl> był(a) napisał(a):

    >no ok ale dlaczego w takim razie w bsk mi otworzyli i nie bylo z nimi
    >problemu?

    Hint: bo BSK!=Inteligo, więc ma inne przepisy?

  • 5. Data: 2002-05-25 08:57:37
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 22 May 2002 21:19:08 +0200, "SlimaK" <s...@s...pl> wrote:

> [...]
    >samo w BSK i nie bylo problemow. Czemu nie chca mi otworzyc konta? Pomozcie

    Moze jakies ich wewnetrzne przepisy.
    W kazdym razie jak nie chca otworzyc to ich nie zmusisz, bank nie ma
    takiego obowiazku.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 6. Data: 2002-05-25 11:28:04
    Od: <m...@p...onet.pl>

    jak sam kombinowałeś to czego teraz oczekujesz ???