  • Data: 2008-03-16 10:00:58
    Temat: Bezpieczenstwo karty ze scalakiem
    Od: f...@s...poczta.onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Od jakiegos czasu mam karte ze stykami, co podobno
    sprawia, ze jest ona bardzo bezpieczna. Tak mowia :-)

    Temat bezpieczenstwa w czasie, kiedy ow procesor jest uzywany
    jest dla mnie jasny, ale nijak nie potrafie znalezc
    prawdziwego uzasadnienia dla calej karty.

    Karta ma pasek, jak kazda "zwykla" karta. Pasek ten mozna tak
    samo skopiowac, tak samo mozna zlapac PIN - i wtedy co?

    Oszust idzie do dowolnej maszyny, ktora nie uzywa procesora
    i naciga mnie IDENTYCZNIE jakbym nie mial go wcale?!

    Pytam glownie pod katem krajow znanych z fraudow - dawniej wyjazd
    w takie miejsce z karta rownal sie jej ogoleniu i banki
    zalecaly wymiane karty po powrocie. Ostatnio widzialem reklame
    - jak to Mastercard jest super bezpieczny w... taksowce! Oczywiscie
    dzieki procesorowi. To dla mnie jakis absolutny belkot,
    ale moze cos przegapilem?

    Macie jakis pomysl dlaczego karta ze scalakiem ma sie nie dac ogolic?

    F.