  • 31. Data: 2005-01-24 22:00:02
    Temat: Re: Bezpieczenstwo przegladarek internetowych - raport CERT Polska.
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    yamma napisał(a):

    > ROTFL! Krzyżyk na drogę! Tylko żebyś się nie zdziwił jak się
    > przesiądziesz na Linuksa, że większość czasu spędzasz na "kernelowaniu
    > kompila", "greptowaniu gzipów" i wyszukiwaniu w googlach jak podłączyć
    > do niego modem czy IrDę. Życzę powodzenia!

    Odpowiedź nie na temat.

  • 32. Data: 2005-01-24 22:11:01
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:ct3umo$i6$1@news.elsat.net.pl...

    > Odpowiedź nie na temat.

    Chcesz na temat? Bardzo proszę. NIE MA OPROGRAMOWANIA BEZ DZIUR. To jest dogmat
    dotyczący wszystkich systemów i wszystkich bardziej zaawansowanych aplikacji.
    Jeśli ktoś wykazuje postawę: "Ja przeglądam strony internetowe. Nikt mi nie
    zapłaci za czas zmarnowany na ich klasyfikację - zaufana, niezaufana, może
    zaufana, a może jednak nie, mniej zaufana, w ogóle niezaufana... Ja przeglądam i
    zaznajamiam się z contentem, nie klasyfikuję. Nie mam na to czasu i ochoty. ",
    to jest najzwyczajniej w świecie głupcem. Kropka.
    yamma

  • 33. Data: 2005-01-24 22:12:01
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    yamma napisał(a):

    > contentem, nie klasyfikuję. Nie mam na to czasu i ochoty. ", to jest
    > najzwyczajniej w świecie głupcem. Kropka.

    Licz się ze słowami.

  • 34. Data: 2005-01-24 22:14:11
    Od: XYrl <x...@u...wp.to.pl>

    yamma napisał(a):

> [...]
    > zwiazaną z funkcją nmap(), która umożliwiała dokładnie to samo.

    > Pudło! Poczytaj sobie: http://www.idg.pl/news/69955.html
    > Tak na koniec: nie ma super bezpiecznej przeglądarki dla użytkownika,
    > który nie ma pojęcia o tym co robi. MSIE jest bezpieczną przeglądarką
    > pod warunkiem, że użytkownik wykaże minimum zaangażowania i po
    > odpaleniu tego "niebieskiego E" kliknie na pomoc i przeczyta to co tam
    > jest napisane, zwłaszcza w kwestii bezpieczeństwa. Dam sobie rękę
    > uciąć, że ci Twoi "użytkownicy" nawet nie skazili się czynnością, o

    Ty też spudłowałeś !

    To co opisujesz to tylko jedna z wielu dziur Gadu-Gadu.
    Poczytaj sobie:
    http://secunia.com/advisories/13450/
    http://secunia.com/advisories/12510/
    http://www.securityfocus.com/archive/1/374967

    Jakieś wnioski ?

    XYrl

    PS.
    Dla zainteresowanych strona domowa kolegi http://yamma.webpark.pl/
    !! UWAGA !! otwierać tylko w MSIE

  • 35. Data: 2005-01-24 22:15:38
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Mon, 24 Jan 2005 21:41:52 GMT, "yamma" <y...@w...pl> wrote:

> [...]
    >gzipów" i wyszukiwaniu w googlach jak podłączyć do niego modem czy IrDę. Życzę

    Lepiej spędzić czas na reinstalacji systemu, bieganiem po sklepach,
    żeby wymienić kartę, bo windowsy powiedziały, że be, oraz instalować
    kolejne protezy poprawiające bezpieczeństwo systemu w międzyczasie
    pracując, aby na powyższe zarobić?
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/kropek/

  • 36. Data: 2005-01-24 22:26:53
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Mon, 24 Jan 2005 22:11:01 GMT,
    osoba podpisana: yamma <y...@w...pl>
    napisała:
    [...]
    > Chcesz na temat? Bardzo proszę. NIE MA OPROGRAMOWANIA BEZ DZIUR. To jest dogmat
    Ale w pewnych systemach jest ich mniej a w pewnych więcej (no dobrze: odkrytych)

    Jeśli mam do wyboru 2 aplikacjie, to wybieram tą w której jest mniejsze
    prawodpodobieństwo złapania świństwa. I tyle.

    KJ

    "#define QUESTION ((bb) || !(bb))" - Shakespeare.

  • 37. Data: 2005-01-25 01:57:55
    Temat: Re: Bezpieczenstwo przegladarek internetowych - raport CERT Polska. [OT]
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    yamma napisał(a):

> [...]
    > dodatku pewnie z najniższym z możliwych poziomów zabezpieczeń, "bo
    > panie jak dam ten suwak wyżej, to strony nie chodzą...".

    Widzisz, problem w tym, że korzystając z innej przeglądarki w ogóle nie
    trzeba martwić się jakimś tam abstrakcyjnym suwakiem ;-)

    > No cóż...Aż mnie korci żeby przytoczyć słynną dziurę w Linuksie
    > zwiazaną z funkcją nmap(), która umożliwiała dokładnie to samo.

    Jasne. No i co z tego? Czy ja napisałem, że w Linuksie nie ma dziur?

    Napisałem tylko, że z racji konstrukcji systemu i przeglądarki tandem
    ten jest potencjalnie mniej bezpieczny. Jeśli uważasz inaczej, to Twoje
    zdanie i nie zamierzam już z nim dyskutować, bo po pierwsze to totalny
    off-topic na tej grupie, a po drugie, to już staje się nudne.

    > Pudło! Poczytaj sobie: http://www.idg.pl/news/69955.html

    I co, to jedyny błąd w GG?

    > Tak na koniec: nie ma super bezpiecznej przeglądarki dla użytkownika,
    > który nie ma pojęcia o tym co robi.

    Zgadza się. Korzystanie z Firefoksa czy z Opery przez użytkownika, który
    klika wszędzie, uruchamia wszystko co się rusza, czy nie dba o
    aktualizacje, nie ustrzeże tegoż użytkownika od problemów, i to nie
    zależy od przeglądarki.

> [...]
    > minimum zaangażowania i po odpaleniu tego "niebieskiego E" kliknie na
    > pomoc i przeczyta to co tam jest napisane, zwłaszcza w kwestii

    Zrozum, że to nie załatwia każdego problemu. Tak, wiem, że te "inne"
    problemy zdarzają się w Mozilli, pod Linuksem i Maciem, ale z racji
    konstrukcji Windowsa użytkownicy IE są na nie narażeni BARDZIEJ, niż
    użytkownicy innych przeglądarek. I tylko tyle chciałem napisać,
    odpisując na posta, w którym padło stwierdzenie, że duża ilość błędów w
    IE wynika z popularności tegoż, z którym to stwierdzeniem się nie zgadzam.

    > Dam sobie rękę uciąć, że ci Twoi "użytkownicy" nawet nie skazili się
    > czynnością, o której pisałem.

    Bo i po co, skoro "Internet" jest "wbudowany" w "komputer", skoro po
    zainstalowaniu można z niego od razu korzystać, nie wysilając się nawet
    w zainstalowanie przeglądarki ;-) Sorki za ironię, ale tak to wygląda,
    niestety, a do bezmyślnego klikania "dalej" i "tak" bez przeczytania
    ani jednego słowa to przyzwyczaił użytkowników sam Gates. :-)

    I nie mam zamiaru siać żadnych FUDów, dzielę się jedynie swoim zdaniem
    na grupie (na której niechcący pojawił się ten temat). EOT.

    --
    Marek

  • 38. Data: 2005-01-25 14:37:22
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...org.pl> napisał w
    wiadomości news:2asav0p3q9g22r717puk9tj3e4d5n91rqs@4ax.com...

> [...]
    > żeby wymienić kartę, bo windowsy powiedziały, że be, oraz instalować
    > kolejne protezy poprawiające bezpieczeństwo systemu w międzyczasie

    Tak, tak...Reinstalacja Windowsa lekiem na głupotę użytkownika - to wszyscy
    wiemy. Jeszcze tylko powiedz jakiej to karcie Windowsy powiedziały, że jest be.
    yamma

  • 39. Data: 2005-01-25 14:43:29
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Użytkownik "XYrl" <x...@u...wp.to.pl> napisał w wiadomości

    > Ty też spudłowałeś !
    >
    > To co opisujesz to tylko jedna z wielu dziur Gadu-Gadu.
> [...]

    Tak. Pokaż mi gdzie tam coś pisze o "silniku IE".
    yamma

  • 40. Data: 2005-01-25 15:15:54
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Tue, 25 Jan 2005 15:37:22 +0100, "yamma" <y...@w...pl> wrote:

    >Tak, tak...Reinstalacja Windowsa lekiem na głupotę użytkownika - to wszyscy
    >wiemy. Jeszcze tylko powiedz jakiej to karcie Windowsy powiedziały, że jest be.

    Tej, kóra nei jest błogosławiona przez M$. A to, że windows potrafi
    idiota obsłuzyć to nie musisz mówić. To fakt. I najczęściej własnei
    tak jest.
    --
    _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/koty/kropek/