  • 1. Data: 2003-10-16 19:55:17
    Temat: Bezpieczeństwo w inteligo
    Od: "paulusz" <p...@o...pl>

    Jestem tu nowy, więc moze już był poruszany ten temat, proszę o wyrozumiałość i
    pomoc. Czy w Inteligo przy realizacji jakiejś transakcji podawany przeze mnie
    kod jest widoczny? Jak to się ma do bezpieczeństwa? Korzystam dotychczas z
    Lukasa i tam wskazanie tokena nie jest widoczne.

  • 2. Data: 2003-10-17 07:08:51
    Temat: Re: Bezpieczeństwo w inteligo
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "paulusz" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kod jest widoczny? Jak to się ma do bezpieczeństwa? Korzystam dotychczas
    > Lukasa i tam wskazanie tokena nie jest widoczne.

    Hasło przy logowaniu nie jest widoczne. Kod z listy kodów jednorazowych jest
    widoczny, ale:
    1. Cała lista kodów jest ukryta pod zdrapką i zdrapujesz tylko ten, który
    jest Ci potrzebny.
    2. Kod jest JEDNORAZOWY, zatem nawet podejrzenie go przez osobę trzecią nic
    jej nie da, bo drugi raz już się go nie użyje.

    Moim zdaniem fakt, że kod jest widoczny trochę ułatwia życie (przynajmniej
    mnie, bo nie mam pamięci do cyfr) pozwalając sprawdzić cyfry, które
    wprowadziłem zanim wykonam operację, a w przypadku błędu mogę go poprawić a
    nie marnować jednego kodu.

    MaciejK

  • 3. Data: 2003-10-17 07:19:26
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > mnie, bo nie mam pamięci do cyfr) pozwalając sprawdzić cyfry, które
    > wprowadziłem zanim wykonam operację, a w przypadku błędu mogę go poprawić

    I tak byś go nie zmarnował.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 4. Data: 2003-10-17 08:13:31
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bmo55r$cbv$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <n...@o...pl>:
    > Użytkownik "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:bmo4i3$aft$1@news.onet.pl...

    > I tak byś go nie zmarnował.

    Czemu - Inteligo tez pyta kilkakrotnie o ten sam kod, jak mBank?

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-10-17 08:15:00
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czemu - Inteligo tez pyta kilkakrotnie o ten sam kod, jak mBank?

    Jak zapodasz niepoprawny kod, to spytają o ten sam next time.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 6. Data: 2003-10-17 08:15:26
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bmo8e2$llj$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <n...@o...pl>:
    > Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:bmo8ci$475$1@topaz.icpnet.pl...

    > Jak zapodasz niepoprawny kod, to spytają o ten sam next time.

    To niezbyt bezpiecznie.

    --
    Robert

  • 7. Data: 2003-10-17 08:17:32