  • 21. Data: 2010-06-20 19:21:44
    Temat: Re: Bezpieczne oszczednosci w SKOKach ;)
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Uzytkownik "MK" <m...@i...pl> napisal w wiadomosci
    news:4219127c-a050-4b1b-9177-a51a59fab38a@5g2000yqz.
    googlegroups.com...

    > A czy BSow nie dotyczy utrzymanie wspolczynnika Cooka na okreslonym
    > poziomie? Bazylea II miala zapewnic wieksze bezpieczenstwo 'instytucji
    > kredytowych', a przedmiot dzialalnosci SKOKow napewno do takich je
    > kwalifikuje, ale jak widac w srodku Europy moga instytucje, ktore przy
    > udziale politykow stwarzaja wrazenie, ze sa instytucjami zaufania
    > publicznego, a zadnych standardow nie przestrzegaja. Bezkarnie tez
    > pisza o funduszu gwarantujacym depozyty, a jak sie okazuje nie
    > odprowadzaja do niego srodkow. No, ale jak to sie mowi... jaki pan
    > taki kram :).

> [...]
    A czy byles kiedys w jakims SKOKU?
    Ja na razie tam trzymam kase dlatego ze jak widze iz przychodza tam ludzie
    pozyczyc 2-5 tys to spie spokojnie bo z takich ludzi SKOKi zawsze wszystko
    zedra co im sie nalezy bo zabezpieczenia zawsze wymagaja.

  • 22. Data: 2010-06-22 07:26:50
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    .googlegroups.com...

    Pan Samcik na swoim blogu sam przyznał że raport skarbówki nie jest wolny od
    błędów i zawiera "rysy".

    ;))

    Krzysiek