  • 11. Data: 2005-12-13 10:43:15
    Temat: Re: Bezpieczniejsze KK Citka
    Od: k...@p...onet.pl

    Bezpieczna Podroz - ubezpieczenie na zycie w transporcie publicznymi srodkami
    transportu (smierc, ew. trwale kalectwo)
    Opoznienie bagazu i lotu - jak w nazwie. Kasa za kazda godzine ponadlimitowa
    opoznienia tego i/lub tego.
    Tanie zakupy - gwarancja najnizszej ceny rzeczy kupionej karta
    Bezpieczne zakupy - zwrot kasy lub naprawa w przypadku zgubienia/kradziezy
    rzeczy kupionej karta.

    Pozdrawiam,
    Karciarz

  • 12. Data: 2005-12-13 22:04:37
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On 13 Dec 2005 11:43:15 +0100, k...@p...onet.pl
    wrote:

> [...]
    >Tanie zakupy - gwarancja najnizszej ceny rzeczy kupionej karta
    >Bezpieczne zakupy - zwrot kasy lub naprawa w przypadku zgubienia/kradziezy

    i jeszcze „Bezpieczne Zakupy”, które pozostanie bez zmian. ale nie
    wiem o co w nim chodzi :)

    natomiast rekompensata strat (powyżej 100 zł) poniesionych przez
    posiadacza karty w ciągu 72 godzin przed jej zastrzeżeniem – dla kart
    ze zdjęciem, 48 godzin – dla kart bez zdjęcia będzie darmowa dla
    wszystkich kart, nie będzie już wchodzić w opcjonalny Pakiet
    Bezpieczeństwa za 650 groszy.

    PG

  • 13. Data: 2005-12-13 22:10:56
    Od: k...@p...onet.pl

    > i jeszcze �Bezpieczne Zakupy�, które pozostanie bez zmian. ale nie
    > wiem o co w nim chodzi :)

    Napisalem powyzej: "Bezpieczne zakupy - zwrot kasy lub naprawa w przypadku
> [...]

    > ze zdjęciem, 48 godzin � dla kart bez zdjęcia będzie darmowa dla
    > wszystkich kart, nie będzie już wchodzić w opcjonalny Pakiet

    Zaiste... Dla Platyny to nawet chyba nie ma tego udzialu wlasnego w stratach do
    wys. 100PLN i dla karty bez zdjecia tez jest 72h podwyzszonej ochrony...

    Pozdrawiam,
    Karciarz01

  • 14. Data: 2005-12-13 22:16:19
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 13 Dec 2005 10:10:12 +0100, "Tomek" <t...@g...pl> wrote:

    >Dosyc oryginalna nazwa jak na ubezpieczenie. Albo chodzi o jakies znizki
    >przy zakupach (co z ubezpieczeniem ma malo wspolnego) albo jakas sciema.

    A ostatnio powysyłali do kartowców ofertę jakiegoś tam ubezpieczenia
    zdrowotnego, nie chciało mi się czytać o co chodzi, a dziś zadzwoniła
    naganiaczka. O żesz k... w d... j... jaka była namolna!!!
    Normalnie z 15 razy musiałem tłumaczyć że nie, dziękuję. Na każdą
    odmowę parę minut wywodu "a może jednak". Normalnie w pewnym momencie
    miałem ochotę powiedzieć to co Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty
    powiedziałby już dawno, albo po prostu rozłączyć się.
    Normalnie Citi transformuje się powoli w zakład ubezpieczeniowy.

    PG

  • 15. Data: 2005-12-13 22:19:45
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On 13 Dec 2005 23:10:56 +0100, k...@p...onet.pl
    wrote:

    >Napisalem powyzej: "Bezpieczne zakupy - zwrot kasy lub naprawa w przypadku
    >zgubienia/kradziezy rzeczy kupionej karta."

    Bardzo przepraszam za przeoczenie. Czytam co drugą linijkę. Zwykle
    wystarcza :)))

    >Zaiste... Dla Platyny to nawet chyba nie ma tego udzialu wlasnego w stratach do
    >wys. 100PLN i dla karty bez zdjecia tez jest 72h podwyzszonej ochrony...

    Tak jest. Ominąłem to, gdyż uznałem że grupowicze nie są targetem na
    platynę :)

    PG

  • 16. Data: 2005-12-14 09:07:34
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2005-12-13 23:19- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Piotr Gralak, gdy pisał(a):

    > Tak jest. Ominąłem to, gdyż uznałem że grupowicze nie są targetem na
    > platynę :)
    >

    > PG

    W ten sposób stałem się niebytem... ;-)

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 17. Data: 2005-12-14 18:42:19
    Od: " r3d3" <r...@g...pl>

    g...@p...onet.pl (Piotr Gralak) napisał(a):

    > Tak jest. Ominąłem to, gdyż uznałem że grupowicze nie są targetem na
    > platynę :)

    pochopne zalozenie ;)

  • 18. Data: 2005-12-14 20:14:12
    Od: "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@g...pl>

    g...@p...onet.pl (Piotr Gralak) napisał(a):

    > Pakiet Bezpieczeństwa zostanie wzbogacony o trzy, nowe ubezpieczenia:
    > „Tańsze Zakupy”, „Opóźnienie Odlotu”, „Opóźnienie Bagażu”.
    >
    > A ja nie wierzę, że ktokolwiek, kiedykolwiek, zobaczy choćby złotówkę
    > z takich marketoidalnych pseudoubezpieczeń. Dlatego z miłą chęcią
    > zrezygnuję z pakietu w dniu 1 stycznia, jeszcze na kacu
    > posylwestrowym, a zaoszczędzone 6,50 PLN miesięcznie przeznaczę na
    > ubezpieczenie "Dobre Piwo".
    >
    > PG

    Mnie się udało zobaczyć nie raz złotówki z ubezpieczenia z powodu opóźnienia
    lotu i opóźnienia w dostarczeniu bagażu. Ubezpieczenia są dobre dla tych,
    którzy często latają. Domatorzy raczej nie skorzystają. Ubezpieczyciele
    często stosują uproszczoną procedurę, albo nawet nie stosują się do
    niektórych przepisów np. konieczność opłacenia podróży daną kartą oraz
    zakupów. Np. dla Warty istotne jest to, że klient przedstawił dokument
    poświadczający opóźnienie rejsu, protokół zagubienia bagażu, kopie biletów,
    rachunki za odzież, kosmetyki, hotele.

  • 19. Data: 2005-12-14 22:15:17
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 14 Dec 2005 20:14:12 +0000 (UTC), "KRZYSZTOF KRAWCZYK"
    <k...@g...pl> wrote:

> [...]
    >poświadczający opóźnienie rejsu, protokół zagubienia bagażu, kopie biletów,

    No ja owszem latam, a np. w tym roku zdarzył mi się lot Centralwingsem
    opóźniony o 8 godzin (za który oczywiście płaciłem kartą).
    Tylko jeśli miałbym się na to ubezpieczenie decydować, to musiałbym
    przestudiować jego OWU, bo na pewno nie jest tak pięknie, na pewno
    jest jakieś górne roczne ograniczenie albo coś. Jeśli nie, to nic nie
    stoi na przeszkodzie, aby z latania tanimi liniami zrobić sobie sposób
    na życie, zamiast pracy - latać lubię bardzo, a przy wyborze
    Centralwings raz na kilka lotów spore opóźnienie gwarantowane :)))

    PG

  • 20. Data: 2005-12-14 22:15:33
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 14 Dec 2005 18:42:19 +0000 (UTC), " r3d3"
    <r...@g...pl> wrote:

    >pochopne zalozenie ;)

    no tak. zapomniałem o akcji citka: masz srebro? zamień sobie na golda.
    masz golda? zamień go sobie na platynę. poczuj się debeściakiem ;)

    PG