  • 1. Data: 2009-10-16 23:53:16
    Temat: Bezplatne konto dla malych i srednich przedsiebierstw w Pekao
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Pekao SA wprowadza Pakiet Moj Biznes Net - bezplatne w prowadzeniu konto
    dla MiSP.
    www.pekao.com.pl/mis
    www.di.com.pl/news/29087,0,Pekao_wprowadza_bezplatne
    _konta_internetowe_dla_MSP.html
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 2. Data: 2009-10-17 08:05:29
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Uzytkownik "astro" <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> napisal w
    wiadomosci news:hbavnb$cek$1@news.interia.pl...
    > Pekao SA wprowadza Pakiet Moj Biznes Net - bezplatne w prowadzeniu konto
> [...]

    dla mnie bomba bo akurat potrzebowalem w pekao z racji tego ze kontrahent
    tam ma, jednak nie podoba mi sie ze bank
    nie potrafi poprawnie wykonac strony, wysylam fomrularz poraz trzeci i
    otrzymuje komunikat:

    FORMULARZ KONTAKTOWY

    Wystapil blad podczas wysylania formularza. Prosimy spróbowac za chwile.

  • 3. Data: 2009-10-19 11:18:40
    Od: Filip <f...@N...gazeta.pl>

    wspolna-flaszka.pl pisze:

> [...]
    > otrzymuje komunikat:
    >
    > FORMULARZ KONTAKTOWY
    >
    > Wystapil blad podczas wysylania formularza. Prosimy spróbowac za chwile.

    Hmm, ja wysłałem przez tak formularz zapytanie leasingowe do PEKAO S.A.
    i innych 9 instytucji. Wszystkie odpowiedziały w przeciągu 24 godzin. Od
    strony PEKAO cisza i tak już ponad dwa miesiące ;-)