  • 1. Data: 2002-09-29 23:09:24
    Temat: Bezpłatne prowadzenie rachunku w Inteligo
    Od: "Grzegorz B." <g...@w...pl>

    Dostałem wydruk, że za prowadzenie rachunku 4,99 zł.
    O ile pamiętam, kiedyś było bezpłatne. Fakt, że w tamtym czasie miałem
    więcej kasy. Jaka jest granica w gotówce między płatnym a bezpłatnym
    prowadzeniem rachunku?

    Grzegorz B.

  • 2. Data: 2002-09-29 23:23:50
    Temat: Re: Bezpłatne prowadzenie rachunku w Inteligo
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    100zł AFAIR

  • 3. Data: 2002-09-29 23:45:20
    Od: "ciekawski" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > 100zł AFAIR

    Eee
    Moim zdaniem 0.01 PLN :-P

    A odpowiadając na pytanie:
    Od jakiegoś czasu (parę miesięcy) jeżeli chcesz unikąć wspomnianej opłaty
    musisz mieć na rachunku średnie miesięczne saldo > 99.99 PLN - czyli średnie
    miesięczne saldo min. 100 PLN

    Pozdrawiam

    Piotr

  • 4. Data: 2002-09-30 10:01:02
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz B." <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > O ile pamiętam, kiedyś było bezpłatne. Fakt, że w tamtym czasie miałem
    > więcej kasy. Jaka jest granica w gotówce między płatnym a bezpłatnym

    Średnie miesięczne saldo musi wynosić min. 100zł.
    Oznacza to, że musisz mieć na rachunku 100zł przez caly miesiąc lub 200zł
    przez pół miesiąca lub 3100zł przez 1 dzień.
    Liczy się kwota salda, a nie dostepnych środków. Ma to znaczenie jeżeli
    wykonujesz transakacje kartowe.