  • 1. Data: 2002-09-30 06:40:12
    Temat: Citibank Online - dziala? :)
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Wiem, ze to z tematow denerwujacych - dziala/nie dziala - ale akurat
    chcialem sie dobrac do tego konta, a nie chce mi wejsc....
    Strona smiga ok - do momentu checi zalogowania- nie wczytuje sie podstrona z
    loginem i haslem.
    Od wczoraj tak mam - czy to moje chello (slabe lacze z zagranica ;), czy
    Citi nawala?

    BTW - czy da sie jakos skrocic login??? :) Wpisywanie numeru karty jest
    dosyc zmudnie, a jakos nie zapamietuje mi "raz a dobrze" numeru i profilu.

    --

    ----
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-09-30 07:00:02
    Temat: Re: Citibank Online - dziala? :)
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisał

    > Od wczoraj tak mam - czy to moje chello (slabe lacze z zagranica ;), czy
    > Citi nawala?

    NIE :-) Wszystko dziala poprawnie :)

    > BTW - czy da sie jakos skrocic login??? :)

    Da sie :-)

    > Wpisywanie numeru karty jest
    > dosyc zmudnie, a jakos nie zapamietuje mi "raz a dobrze" numeru i profilu.

    Sprawdz cookies :)