  • 1. Data: 2007-09-25 19:35:48
    Temat: Bezpłatne wypłaty za granicą w mBanku
    Od: "Dobek " <d...@g...pl>

    Czy ja dobrze widzę, że jeszcze nikt na grupie tego nie poruszył? ;-)

    mBank rezygnuje z pobierania opłat za wypłatę gotówki z bankomatu za granicą

    Od 1. października br. klienci mBanku będą za darmo korzystać z bankomatów
    poza granicami Polski.
    mBank podjął decyzję o rezygnacji z pobierania opłaty od klientów
    wypłacających gotówkę za granicą. Tym samym nowa oferta mBanku pozwoli
    zaoferować klientom najtańszy dostęp do pieniędzy podczas przebywania poza
    granicami kraju. W mBanku klient korzysta z darmowego: prowadzenia rachunku,
    karty debetowej i wypłat w zagranicznych bankomatach.

    Dzięki temu znacznie zmniejszą się koszty użytkowania kart dla klientów
    przebywających za granicą. Dodatkowo dla klientów potrzebujących mało
    popularnych walut, wypłata pieniędzy w zagranicznym bankomacie będzie
    korzystniejsza niż zakup waluty w kantorze.

    Jako pierwszy w Europie na podobny krok zdecydował się niemiecki ING DiBa.
    Klienci banku korzystający z karty Visa nie ponoszą opłaty za wypłatę w
    bankomatach zagranicznych. Natomiast dodatkowe koszty przy wypłatach w krajach
    spoza strefy Euro wynoszą 2% wartości transakcji.

    W Polsce mBank oferuje klientom dostęp do przeszło 2000 bezprowizyjnych
    bankomatów (Euronet, BZ WBK, Cash4You i eCard).

    http://banki.prnews.pl/index.php/,display,31099

    --
    Pzdr
    Dobek

  • 2. Data: 2007-09-25 20:22:21
    Temat: Re: Bezpłatne wypłaty za granicą w mBanku
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 25 Wrz, 21:35, "Dobek " <d...@g...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Od 1. października br. klienci mBanku będą za darmo korzystać z bankomatów

    Na stronach mBanku jeszcze nic.
    Niech wpeowadza do TOiP - wtedy sie okaze jakie sa szczegoly.

    Brzmi obiecujaco

  • 3. Data: 2007-09-25 22:33:32
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Dobek napisał(a):

> [...]
    >
    > Od 1. października br. klienci mBanku będą za darmo korzystać z bankomatów

    Mając w pamięci niecne praktyki Fortisa (bankomaty za darmo po zbójeckim
    kursie) jestem sceptyczny. Jeśli jednak mBank w dalszym ciągu będzie
    oferował uczciwe kursy, pozostanie tylko przyklasnąć.

    PG

  • 4. Data: 2007-09-26 11:30:13
    Od: "Prof_Ex" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    krzysztofsf <k...@w...pl> napisał(a):

    [...]
    > Na stronach mBanku jeszcze nic.

    Juz cos jest:
    http://media.mbank.pl/notatka_85053.html

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 5. Data: 2007-09-27 06:06:35
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 25 Sep 2007 19:35:48 +0000, Dobek napisał(a):

    > Czy ja dobrze widzę, że jeszcze nikt na grupie tego nie poruszył? ;-)
    >
    > mBank rezygnuje z pobierania opłat za wypłatę gotówki z bankomatu za
    > granicą

    Czyli euro będzie sobie można wypłacać ile i kiedy się chce - duży plusik
    dla mBanku.

    Xenocide

  • 6. Data: 2007-09-27 21:26:26
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Dobek pisze:

    > Od 1. października br. klienci mBanku będą za darmo korzystać z bankomatów
    > poza granicami Polski.

    Jestem pod wrażeniem.

    Dodatkowo pojawia się we mnie przeczucie, że to wstęp np. do
    wprowadzenia opłaty za kartę. Toż to są niemałe koszty dla banku. Na
    dłuższą metę jakoś sobie tego nie wyobrażam (prawie całkowitej
    bezpłatności i tego typu usługi za darmo).

  • 7. Data: 2007-09-27 23:28:08
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara"
    <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> napisał w wiadomości

> [...]
    > opłaty za kartę. Toż to są niemałe koszty dla banku. Na dłuższą metę jakoś
    > sobie tego nie wyobrażam (prawie całkowitej bezpłatności i tego typu

    Październik i listopad przetrwają. Ale grudzień-styczeń-luty? Rzeczywiście
    dziwne, czyżby przewidywali, że prawie nikt nie będzie używał w ten sposób
    karty?

    marekz

  • 8. Data: 2007-09-28 06:26:50
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 28 Wrz, 01:28, "MarekZ" <m...@t...irc.pl> wrote:
    > Użytkownik "Wojciech Nawara"
    > <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> napisał w
    wiadomościnews:fdh6jf$43m$3@kushnir.sileman...

    Nie kracz - oby nie...

    > Październik i listopad przetrwają. Ale grudzień-styczeń-luty? Rzeczywiście
    > dziwne, czyżby przewidywali, że prawie nikt nie będzie używał w ten sposób
    > karty?

    Co do darmowych bankomatow - sadze, ze przeprowadzili jaklas symulacje
    i oplacalnosc wynikla ze sciagania oszczednosci z emaxplus na ekonto
    (zwykly emax ma mbilans, ale jest slabo oprocentowany) oraz wchodzenia
    w linie debetowa - osob, ktore beda korzystaly z uslugi bedac za
    granica - gdzie maja mniejsze mozliwosci zasilenia konta tuz przed
    wyplata i wyliczona kwota.
    Moze tez licza na rodakow za granica - ze beda wplacac zagraniczne
    wyplaty do mBanku i korzystac tam z jego kart - wplywy gotowkowe by
    wzrosly.