  • 1. Data: 2007-09-25 20:22:46
    Temat: MBANK - kupno ubezpieczenia OC
    Od: "Michał R." <m...@s...pl>

    witam
    może ktoś juz kupił ubezpieczenie OC samochodu przez mbank
    chciałem więc zapytać

    bo z tego co przeczytałem to każą sobie wydrukowac je samemu w formie pliku
    pdf przychodzi

    ale czy jest to normalnie chonorowane przeciez tam musi byc jakaś pieczątka
    czy podpis agenta
    jak to u nich w ogóle działa?

  • 2. Data: 2007-09-26 06:38:36
    Temat: Re: MBANK - kupno ubezpieczenia OC
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Michał R. porozsypywal nastepujace haczki:
    > może ktoś juz kupił ubezpieczenie OC samochodu przez mbank
    > chciałem więc zapytać

    Wiele osob

    > bo z tego co przeczytałem to każą sobie wydrukowac je samemu w formie pliku
    > pdf przychodzi

    Mozna sobie zazyczyc zeby przyslali poczta, takie ladne z pieczatka,
    podpisem itp

    > ale czy jest to normalnie chonorowane przeciez tam musi byc jakaś pieczątka
    > czy podpis agenta

    Powinno byc ale jesli trafisz na niedouczonego policjanta to moze robic
    problemy.

    > jak to u nich w ogóle działa?

    byly dyskusje na ten temat w gazetach oraz na pl.misc.samochody.

    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-09-26 07:58:52
    Od: Katie <n...@w...pl>

    Michał R. napisał(a):
> [...]
    > pdf przychodzi
    >
    > ale czy jest to normalnie chonorowane przeciez tam musi byc jakaś pieczątka

    możesz przeciesz wybrać opcję, aby ci wysłali potwierdzenie zawarcia
    umowy oc pocztą

  • 4. Data: 2007-09-26 08:29:47
    Od: Marx <m...@s...too.much.spam.write.to.newsgroup>

    Jak bedziesz tymczasowo zapisywac wniosek to zawsze na ostatniej stronie
    sie ustaw. Inaczej stracisz wszystkie nastepujace kroki. Zreszta to i
    tak dziala do bani, bo po kazdym ponownym otwarciu wniosku trzeba czesc
    rzeczy ustawiac od nowa - strasznie badziewny jest ten system wnioskow.
    Nie da sie skoczyc od razu na koniec np jak juz wszystko zostalo
    wypelnione, po prostu tragedia
    Marx

  • 5. Data: 2007-09-26 09:44:25
    Od: michaça <w...@...pl>

    > Jak bedziesz tymczasowo zapisywac wniosek to zawsze na ostatniej...

    a miales moze jakies doswiadczenia z samochodami ktorych nie ma u nich w
    formularzu? np amerykanski model toyoty ktory ma sie nijak do europejskich
    modeli z danego rocznika...

  • 6. Data: 2007-09-26 09:57:05
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 26 Sep 2007 11:44:25 +0200, michaça napisał(a):

    > a miales moze jakies doswiadczenia z samochodami ktorych nie ma u nich w
    > formularzu? np amerykanski model toyoty ktory ma sie nijak do
    > europejskich modeli z danego rocznika...

    Ja miałem. Mojego modelu nie było na liście, więc zadzwoniłem na
    partyline i powiedzieli żeby zgłosić to dodadzą do listy - spotyka się
    tam jakaś komisja raz w miesiącu i dodaje. Auto do dodania zgłosiłem w
    lipcu za chwilę będziemy mieli już październik ale dalej go nie ma, więc
    ubezpieczyłem się gdzieś indziej.

    Xenocide

  • 7. Data: 2007-09-26 11:42:38
    Od: michaça <w...@...pl>

> [...]
    > tam jakaś komisja raz w miesiącu i dodaje. Auto do dodania zgłosiłem w
    > lipcu za chwilę będziemy mieli już październik ale dalej go nie ma, więc
    mi na mLinii (okolo 2tyg temu) powiedzieli ze ubezpieczaja tylko to co w
    formularzu i koniec, zadzwonilem bezposrednio do benefii (bo to byla najlepsza
    oferta) i tam oczywiscie ubezpiecza wszystko ale cena jest +300zl (w stosunku do
    tego co bym mial wybierajac europejski "odpowiednik" mojego auta przez mBank)
    dodatkowo zostaly 2dni zeby uratowac czesc pieniedzy przed podatkiem religi wiec
    kontynuuje umowe u obecnego ubezpieczyciela...
    ciekawostka - ceny, jakie mi zaproponowano:
    - benefia przez mBank 850zl (gdybym na chama wybral "podobny" model)
    - benefia bezposrednio 1200zl
    - hdi (kontynuacja polisy) 1150zl
    - link4 - 2900zl
    - axa - megahit: 3900zl ;-)
    mowa o samym OC za auto z 92r, i prawo jazdy (niestety) od stycznia 2007 :-P

  • 8. Data: 2007-09-26 12:10:51
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 26 Sep 2007 13:42:38 +0200, michaça napisał(a):

    > mi na mLinii (okolo 2tyg temu) powiedzieli ze ubezpieczaja tylko to co w
    > formularzu i koniec

    No to się coś zmieniło, albo pani z którą rozmawiałem na party line była
    nie za dobrze zorientowana co jest bardziej prawdopodobne.

    > zadzwonilem bezposrednio do benefii (bo to byla
    > najlepsza oferta) i tam oczywiscie ubezpiecza wszystko ale cena jest
    > +300zl (w stosunku do tego co bym mial wybierajac europejski
    > "odpowiednik" mojego auta przez mBank)

    U mnie też Benefia była najlepsza i z tego co pamiętam wychodziło przez
    mBank 190 zł a przez przedstawiciela w moim mieście wyszło 300 zł czyli
    całkiem znośnie.

    Co do samego OC to dzisiaj gdzieś czytałem, że ubezpieczalnie będą czekać
    na TK w sprawie "podatku Religi" i na razie nie będą podnosić cen.

    Xenocide

  • 9. Data: 2007-09-26 12:30:25
    Od: michaça <w...@...pl>

    > Co do samego OC to dzisiaj gdzieś czytałem, że ubezpieczalnie będą czekać
    > na TK w sprawie "podatku Religi" i na razie nie będą podnosić cen.
    to juz sam nie wiem bo w sumie dopiero na poczatku grudnia mi sie konczy OC...
    generalnie jak bylem u przedstawiciela w marmurkach to goraca mnie zachecal
    (naganial) do podpisania (kontynuowania) umowy przed 1.X, pokazywal ksiazeczke z
    tabelkami sprzed religi i po relidze i wyliczyl mi cos kolo 200zl roznicy (chyba
    pojemnosc silnika sie liczyla) i mowil to w takim tonie ze od 1.X definitywnie
    podnosza i nie czekaja na nic (TK)

  • 10. Data: 2007-09-27 06:05:09
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 26 Sep 2007 14:30:25 +0200, michaça napisał(a):

    > to juz sam nie wiem bo w sumie dopiero na poczatku grudnia mi sie konczy
    > OC... generalnie jak bylem u przedstawiciela w marmurkach to goraca mnie
    > zachecal (naganial) do podpisania (kontynuowania) umowy przed 1.X,

    Pogadaj z jakimś brokerem, który ma ofertę iluś tam firm on będzie dobrze
    wiedziała co i jak.

    Xenocide