  • 1. Data: 2006-02-10 13:35:42
    Temat: Bezprawie w Volkswagen bank?
    Od: "Tomasz" <t...@o...pl>

    Witam grupowiczów.
    Dotarły do mnie informacje, że Volkswagen bank nie przestrzega prawa i nie
    płaci swoich długów, skutkiem czego jeden z jego wierzycieli złożył w sądzie
    wniosek o ogłoszenie upadłości. Dług miał się wziąć z tego, że bank ten nie
    wykonał zajęcia komorniczego. Sąd nie zajął się sprawą, bo nie zostało
    wykazane, że są inne długi banku, których ów nie reguluje. Czy znane są Wam
    przypadki łamania prawa i np. zalegania z płatnościami przez ten bank?
    Interesuję się bardzo tym tematem i z chęcią zapoznam się z przypdkami
    naruszania prawa również przez inne banki.

  • 2. Data: 2006-02-10 14:45:02
    Temat: Re: Bezprawie w Volkswagen bank?
    Od: SebCz <b...@a...pl>

    > Dotarły do mnie informacje, że Volkswagen bank nie przestrzega prawa i

    Anty-kolina? ;)

    --
    SebCz

  • 3. Data: 2006-02-10 16:07:40
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2006-02-10 14:35- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Tomasz, gdy pisał(a):
> [...]
    > Interesuję się bardzo tym tematem i z chęcią zapoznam się z przypdkami
    > naruszania prawa również przez inne banki.

    Ty nie pisz takich rzeczy bo Ci lokalny troll kolina głowę urwie... ;-)

    --

    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** Polska to chyba jedyny kraj ****

  • 4. Data: 2006-02-10 21:50:20
    Od: bob <1...@x...pl>

    Tomasz wrote:

    > Witam grupowiczów.

    czy już zamykać konto u nich ?

  • 5. Data: 2006-02-11 23:44:52
    Od: "jst" <j...@W...wp.pl>

    "Dotarły do mnie informacje, że Volkswagen bank nie przestrzega prawa i nie
    płaci swoich długów"

    Napisz dokładnie skąd te informacje - bo pisząc tak ogólnie balansujesz na
    granicy pomówienia. Też mam tam kasę i mnie zaniepokoiłeś ;)

    pzdr
    j.

  • 6. Data: 2006-02-12 13:43:00
    Od: "Jerzy Bukowski" <J...@c...de>

    > Napisz dokładnie skąd te informacje - bo pisząc tak ogólnie balansujesz na
    > granicy pomówienia. Też mam tam kasę i mnie zaniepokoiłeś ;)

    Na granicy?
    Z tego co wiem depart. prawny VW banku już podjł kroki.

    jklina

  • 7. Data: 2006-02-13 09:24:11
    Od: "Michal Zapalowski" <g...@g...de>

    Użytkownik "SebCz" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Anty-kolina? ;)

    Nieee.... To druga polkula mozgowa (?) koliny
    sie do klawiatury wreszcie dorwala.. :)

    Pozdrawiam,

    --
    Michal Zapalowski