  • 11. Data: 2012-06-18 11:04:08
    Temat: Re: Bezwartosciowe banknoty Euro?
    Od: Zet <b...@m...com>

    To jak to w końcu jest? Są greckie banknoty Euro? Bo szukam i szukam i
    nie ma takich informacji.

    W dniu 2012-06-17 11:45, Marcin pisze:
> [...]
    > będzie honorowane w Eurolandzie?
    >
    > Mówię w tej chwili o pieniądzu papierowym i monetach. Jest wyraźny
    > podział pieniądza pomiędzy krajami i wiadomo, które są greckie. Grecja
    > nie może dodrukować tego typu pieniądza, który przestanie być
    > akceptowany w całej strefie euro.
    >
    > Jeśli ktoś w tej chwili ma konto w greckim banku i te pieniądze prześle
    > do banku niemieckiego lub włoskiego, to te środki dalej będą do dyspozycji"
    >
    > "Jeśli Grek będzie dysponował euro nieemitowanym w Grecji, to nadal ta
    > waluta będzie mieć wartość i będzie mógł się nim posługiwać w

    dyny;ratunek;dla;grekow;przelewy;do;niemiec,135,-1,1
    105287.html

  • 12. Data: 2012-06-18 14:55:57
    Od: AnonimGall <n...@p...com>

    W dniu 2012-06-18 11:04, Zet pisze:
    > To jak to w końcu jest? Są greckie banknoty Euro? Bo szukam i szukam i
    > nie ma takich informacji.

    Tak samo jak sa niemieckie francuzkie i holenderskie ale to trzeba
    ruszyc dupe z krzesla.

  • 13. Data: 2012-06-18 15:46:30
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu poniedziałek, 18 czerwca 2012 14:55:57 UTC+2 użytkownik AnonimGall napisał:

    > Tak samo jak sa niemieckie francuzkie i holenderskie ale to trzeba
    > ruszyc dupe z krzesla.

    za wiki:
    "The first character of the serial number is a letter which uniquely identifies the
    country that issues the note"
    Y Greece

  • 14. Data: 2012-06-18 20:52:49
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Hello,

    > za wiki:
    > "The first character of the serial number is a letter which uniquely identifies the
    country that issues the note"
    > Y Greece

    Ha! Wprowadzili "sprzętowe" ograniczenie do maksymalnie 26 krajów w
    strefie euro. :-)

    --
    MiCHA

  • 15. Data: 2012-06-18 22:55:24
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-06-18 20:52, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
    > Hello,

    > Ha! Wprowadzili "sprzętowe" ograniczenie do maksymalnie 26 krajów w
    > strefie euro. :-)

    Spoko. dodzadzą drugą literkę i/lub cyfrowy country code i będzie git.
    Przepisy są po to, by je "apgrejdować".

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 16. Data: 2012-06-18 23:21:56
    Od: AnonimGall <n...@p...com>

    W dniu 2012-06-18 22:55, Krystek pisze:

    > Spoko. dodzadzą drugą literkę i/lub cyfrowy country code i będzie git.
    > Przepisy są po to, by je "apgrejdować".
    >
    > K.

    Albo zrobia jak w jakims "zacofanym" afrykanskim kraju, ostatnio
    telewizornia pokazalo ze kasiora jest wirtualna w komorce wysylasz jak w
    paypalu z tym ze sms'em bo na chuj komu banknoty ?

    Najlepszy sposob to przypisac kazdemu lemingowi numer a kasiora
    wirtualna w komputerze.

  • 17. Data: 2012-06-19 06:32:15
    Od: bzdreg <b...@n...pl>

    W dniu 2012-06-18 23:21, AnonimGall pisze:

    > Najlepszy sposob to przypisac kazdemu lemingowi numer a kasiora
    > wirtualna w komputerze.

    A teraz niby jak jest?

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.

  • 18. Data: 2012-06-19 11:39:42
    Od: AnonimGall <n...@p...com>

    W dniu 2012-06-19 06:32, bzdreg pisze:

    > A teraz niby jak jest?

    Teraz kasiora jest w obiegu ! Tony makulatury i zlomu.

  • 19. Data: 2012-06-20 23:19:48
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    W dniu 2012-06-17 17:23, eisenberg pisze:

    > Najprościej - wpłacić je na konto w banku i przelać na rachunek w
    > Niemczech. Na miejscu Greka tak bym zrobił

    No dobra. Ale w bankach odrobina z tego co klienci wplacaja jest
    trzymane w gotowce w skarbcu. Czesc z tego jest wyprodukowana w wersji
    greckiej. I co z tymi pieniedzmi? Chociaz bankom to akurat pewnie EBC
    wymieni na inne, lepsze euro;)

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 20. Data: 2012-06-21 09:07:43
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu środa, 20 czerwca 2012 23:19:48 UTC+2 użytkownik Marcin napisał:
    > Chociaz bankom to akurat pewnie EBC
    > wymieni na inne, lepsze euro;)
    To niech wymienia wszystkim:P