  • 1. Data: 2003-09-01 17:07:56
    Temat: BidPay a realizacja money order
    Od: "Tashi" <k...@W...onet.pl>

    Witam, czy ktoś miał już doświadczenia z realizacją money order (przepraszam,
    ale nie znam polskiego odpowiednika) wystawionego przez BidPaya? Gdzie z tym iść
    - do którego banku najlepiej??
    Wiem, że prościej WU->BZWBK albo prosty przekaz, ale chyba przez BidPaya
    wychodzi taniej dla wysyłającego. Wielkie dzięki za pomoc

  • 2. Data: 2003-09-02 07:37:21
    Temat: Re: BidPay a realizacja money order
    Od: "Paweł - sklep.pko.pl" <b...@u...pko.pl>

> [...]
    > Wiem, że prościej WU->BZWBK albo prosty przekaz, ale chyba przez BidPaya
    > wychodzi taniej dla wysyłającego. Wielkie dzięki za pomoc

    mogę Ci udostępnić konto paypala za drobną opłatą - czyli ktoś prześle kasę
    mi a ja polski przelew Tobie

    dużo szybciej, prościej i bezproblemowo

  • 3. Data: 2003-09-04 13:28:22
    Od: "" <s...@W...onet.pl>

    Ja bym próbował się dowiadywać w polskich punktach Western Union (zakładam, że
    to Tobie ktoś płaci przez BidPay'a). Tam chyba będzie najtaniej zrealizować
    otrzymany money order chociaż na stronie BidPay'a piszą, że nie wszystkie WU
    cashują te money ordery. W banku pewnie zapłacisz ładną prowizję za realizację
    ordera.