  • 1. Data: 2003-09-01 15:33:52
    Temat: Po jakim czasie depozyt w MBanku pojawia sie na rachunku
    Od: "Fajas" <s...@w...pl>

    Ma ktos doswiadczenie, jak dlugo trwa zaksiegowanie kwoty zlozonej w
    depozytowym bankomacie na rachunku w mBanku.
    Jak wyglada harmonogram procedury.

    Fajas

  • 2. Data: 2003-09-01 17:09:41
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Fajas wrote:
    > Ma ktos doswiadczenie, jak dlugo trwa zaksiegowanie kwoty zlozonej w
    > depozytowym bankomacie na rachunku w mBanku.
    > Jak wyglada harmonogram procedury.

    Zastrzegają sobie dwa dni robocze.
    Wpłacałem 3 razy (raz nawet o 20:00) i zawsze było następnego dnia
    roboczego.

    pzdr

    Tomek

  • 3. Data: 2003-09-02 07:57:39
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> wrote in message
    > Zastrzegają sobie dwa dni robocze.
    > Wpłacałem 3 razy (raz nawet o 20:00) i zawsze było następnego dnia
    > roboczego.

    Od razu nastepnego dnia dostepne, w sensie mozliwe do wyplaty?

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 4. Data: 2003-09-02 08:05:45
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bj1if2$2v5i$...@f...acn.pl,
    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>:

    > Od razu nastepnego dnia dostepne, w sensie mozliwe do wyplaty?
    W mBanku te pojecia sa rownoznaczne.

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-09-02 08:06:06
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Piotr Kazimierz Kuźmiak wrote:

    > Od razu nastepnego dnia dostepne, w sensie mozliwe do wyplaty?

    Nie wiem, o której godzinie, ale data była dnia nastepnego. W mBanku nie
    ma przecież opóźnień w aktualizacji sald kart -> jak widać na koncie to
    można iść do bankomatu i wypłacać.

    pzdr

    Tomek