  • 1. Data: 2002-06-14 19:16:18
    Temat: Biedy S. Luczak
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Widzielisce go dzidsiaj?? Wszefdzie po kanalasch byl :) Biedny musial sie
    tlumaczyc io zostal wystowsowany koihuniaak ze niby chca sie dowiedziec co i
    jak. A suma sumrum wyszlo ze buybv sa winni upadkowi Srtoczni Szczecinskiej
    ;)))
    No to jak sa 600 mln tam zaangazowani, to chyba bedzie trudno z zyskiem.
    :)

    --
    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-06-14 19:20:53
    Temat: Re: Biedy S. Luczak
    Od: "Robert" <m...@B...pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
> [...]
    dowiedziec co i
    > jak. A suma sumrum wyszlo ze buybv sa winni upadkowi Srtoczni

    AMRA... wkladaj ta wódke z powrotem do lodowki, bo nie da sie Ciebie
    zrozumiec ;)

  • 3. Data: 2002-06-14 20:05:45
    Od: "SebAfryka" <s...@o...pl>

    pooofaaashnie ? :))
    O,ekh, no, kuurde,hep szeczyfiście ! :)
    Ale fiesz, jak ktoś komuś coooś, a ten ktoś komuś nic to myyślę, sze bahdzo
    wątpie!
    Polej!

  • 4. Data: 2002-06-15 12:23:32
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Dlatego pewnie przyjdzie mi się rozstać z tym bankiem.
    Powód prosty jak drut- nie chca dać kredytu hipotecznego ;-(
    Pewnie dlatego, że stoczni dali 600mln i teraz zwykłe szaraczki nie mają szans.
    Grzegorz

  • 5. Data: 2002-06-17 20:46:55
    Od: "Sebastian Marian" <s...@w...pl>

    Nie tylko Pekao nie chcialo dac pieniedzy na dalsze finansowanie stoczni.
    Ale w sumie to trzeba spojrzec na to, ze strony rachunku ekonomicznego a ten
    pokazywal, ze nie ma sensu dalszego pozyczania pieniedzy, no chyba, ze
    bylyby jakies gwarancje panstwowe. Ale jak bylo w stoczni to dopiero sie
    dowiemy, bo prokuratora w Pozaniu zaczela juz sledztwo.
    Sebastian

  • 6. Data: 2002-06-18 09:19:59
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > bylyby jakies gwarancje panstwowe. Ale jak bylo w stoczni to dopiero sie
    > dowiemy, bo prokuratora w Pozaniu zaczela juz sledztwo.

    Sens mojej wypowiedzi jest taki, że dzięki temu umoczeniu 600 pln zwykli uczciwi
    ludzie
    mają zaostrzone procedury przyznawania kredytów.
    Dzięki temu zmienię bank na multibank i przeniosę się tam z całym swoim dobytkiem
    łącznie
    z kontami swojej rodziny.
    Nic więcej nie mam do dodania ;-)
    Grzegorz
    PS
    W rozmowie z oficeremm kredytowym pekao zostałem sprowadzony na ziemię "procedurami".