  • 21. Data: 2023-12-02 15:52:43
    Temat: Re: Bitcoin
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.12.2023 o 09:21, Pete pisze:
    > I pojawiły się już też opracowania o wpływie kryptowalut na globalne
    > ocieplenie.
    Uważam, że to lekka przesada.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 22. Data: 2023-12-02 17:12:15
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    > Uważam, że to lekka przesada.

    Kopanie bitcoinów zużywa więcej prądu niż cała Finlandia.

    MJ

  • 23. Data: 2023-12-02 17:17:40
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> writes:

    > Uważam, że to lekka przesada.

    A ja nie. W artykule jest wspomniane, że obecnie kopanie BTC pochłania
    ~3*Bełchatów. Oczywiście, to nie jest dużo, ale też nie można
    powiedzieć, że nic.

    KJ

  • 24. Data: 2023-12-02 18:35:53
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.12.2023 o 17:12, Michał Jankowski pisze:
    > Kopanie bitcoinów zużywa więcej prądu niż cała Finlandia.

    Uważasz, że wyeliminowanie Finlandii zmieniło by coś w środowisku? Pytam
    po prostu :-)
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 25. Data: 2023-12-02 20:08:45
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> writes:

    > Uważasz, że wyeliminowanie Finlandii zmieniło by coś w środowisku?
    > Pytam po prostu :-)

    Nie wiem. I właśnie dlatego praca na ten temat nie jest 'przesadą'.
    KJ

  • 26. Data: 2023-12-02 21:35:43
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-12-02 o 20:08, Kamil Jońca pisze:
    > Nie wiem. I właśnie dlatego praca na ten temat nie jest 'przesadą'.

    Ja bym zakazał wyjazdów na wakacje zwłaszcza samolotami.

    Róbmy coś. POPRZESZ? ;-)

  • 27. Data: 2023-12-03 08:38:35
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2.12.2023 o 09:34, _Master_ pisze:

    > Ty to jesteś GOŚĆ
    >
    > Kopałeś coś kiedyś? Miałeś trzonek w ręku? ;-)

    Nie.
    U mnie nikt nie zakopał złotego konia.

    --
    Pete

  • 28. Data: 2023-12-03 08:40:18
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2.12.2023 o 10:23, Kamil Jońca pisze:

    > Jak nie?
    > Z jednej (koszt) strony koszt prądu (jeśli nie kradniesz) i inwestycji w sprzęt
    > do kopania.
    > Z drugiej (zysk) możliwość użycia bitcoina po nieznanym kursie ...
    > KJ

    Użyć będziesz mógł, jak go w ogóle wykopiesz. I to jest główny hazard.
    Lepiej zagrać w lotka, podobne prawdopodobieństwo, a koszt mniejszy.

    --
    Pete

  • 29. Data: 2023-12-03 09:34:09
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Pete <n...@n...com> writes:

    [...]
    > Użyć będziesz mógł, jak go w ogóle wykopiesz. I to jest główny hazard.
    > Lepiej zagrać w lotka, podobne prawdopodobieństwo, a koszt mniejszy.

    Słuszna uwaga.
    KJ

  • 30. Data: 2023-12-03 12:20:37
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Niestety nie w Polsce.
    Swoją drogą ciekawe, gdzie w Europie można by zatrzymać sobie złotego konia
    wykopanego we własnym ogródku?

    -----