  • 1. Data: 2002-12-19 18:45:44
    Temat: Biuro Informacji Kredytowej...czarna lista
    Od: "ToM" <g...@i...pl>

    Witam!
    Dowiedziałem się dzisiaj, że jestem na "czarnej liście" Biura Informacji
    Kredytowej. Wiadomośc tą otrzymałem przy okazji odmowy udzielenie kredytu na
    samochód. W sumie to nie wiem dlaczego znalazlem się na tej liście. Miałełem
    kiedyś (będąc studentem) jakiś niespałacony debet, który jest dawno
    uregulowany...

    Reasumując, potrzbuję informacji, jak skontaktować się z BIK? Może ktoś miał
    podobny przypadek i z czego wynikały problemy...

    Pozdrawiam

    ToM

  • 2. Data: 2002-12-19 18:52:38
    Temat: Re: Biuro Informacji Kredytowej...czarna lista
    Od: "MariuszJ" <m...@d...pl>

    www.bik.pl

  • 3. Data: 2002-12-19 19:39:26
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    ToM <g...@i...pl> wrote:

    > Reasumując, potrzbuję informacji, jak skontaktować się z BIK? Może ktoś miał
    > podobny przypadek i z czego wynikały problemy...
    \
    Poszukaj w archiwum, wątek DB24 dał d...
    A informacje na www.bik.pl

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 4. Data: 2002-12-20 08:11:55
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "ToM" <g...@i...pl> wrote in message
> [...]
    miał
    > podobny przypadek i z czego wynikały problemy...

    na pewno w BIK ? a nie w ZBP ?

    do bik możesz wysłać zapytanie i w ciągu 30 dni odeślą ci jakie informacje o
    tobie mają i kto o nie pytał
    formularze na stronach www.bik.pl

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 5. Data: 2002-12-20 10:48:50
    Od: "Krzysztof Kujawski" <k...@i...pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości
    > "ToM" <g...@i...pl> wrote in message
    > na
    > Miałełem

    > miał
    >

    > na pewno w BIK ? a nie w ZBP ?

    Pewnie mu chodzilo o to ze na podstawie info z BIK nie otrzymal kredytu,
    czyli ma zla historie kredytowa.

    Nawiasem mowiac czy informacje z BIK da sie jakos wymazac? Czy pozostaja na
    zawsze?

    Pozdrawiam

    Krzysiek

  • 6. Data: 2002-12-20 12:56:10
    Od: s...@o...pl

    > Nawiasem mowiac czy informacje z BIK da sie jakos wymazac? Czy pozostaja na
    > zawsze?
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Krzysiek

    da się - o ile się nie myle to informacja w tej kwestii jest na ich stronach www

  • 7. Data: 2002-12-20 16:09:47
    Od: "rena" <r...@p...pl>

    napisz na adres:

    Związek Banków Polskich

    ul. Smolna 10a

    00-375 Warszawa

    pismo mniej wiecej takiej tresci:

    "Zwracam się z prośbą o podanie nazwy banku, który umieścił moje dane w
    Bankowym Rejestrze klientów nieterminowo wywiązujących się ze zobowiązań
    kredytowych lub z zobowiązań wynikających z udzielonych poręczeń oraz o
    podanie zakresu danych, jakie zostały do rejestru zgłoszone.

    Szczególnie interesuje mnie dokładna data, z jaką zostaną wykreślone moje
    dane osobowe W załączeniu podaję moje szczegółowe dane osobowe."

    zapewniam cie, ze odpisza i bedziesz dokladnie wszystko wiedzial.