  • 1. Data: 2002-12-19 14:48:23
    Temat: WBK - co za releks- zenada z takimi promocjami
    Od: eMulePolice <e...@s...op.pl>

    Wlasnie otrzymalem wraz z comiesiecznym wyciagiem oferte promocyjna
    WBK dotyczaca karty VISA
    zadanie - wykonaj jak najwiecej platnosci w okresie od
    15.11.02-15.01.03

    stawka jest "ekscytujaca wyprawa do Londynu"

    Ja sie pytam - a po cholere z ta informacja do mnie pod koniec grudnia
    gdy juz jest praktycznie po promocjii - co oni dat nie odrozniaja a
    moze rzeczywiscie jest jak w haselku na ulotce (nizej)

    haselka z ulotki
    "TO JEST PROMOCJA. WIELKA PROMOCJA"
    "Nieliczni zostali wtajemniczeni"
    --
    pozdrawiam
    eMulePolice

  • 2. Data: 2002-12-20 06:07:18
    Temat: Re: WBK - co za releks- zenada z takimi promocjami
    Od: ab <b...@i...wroc.pl>

> [...]
    > koniec grudnia gdy juz jest praktycznie po promocjii - co
    > oni dat nie odrozniaja a moze rzeczywiscie jest jak w

    Ty masz przynajmniej jeszcze troche czasu. Kiedys slyszalem
    reklame w radio, ze do dnia XX cos tam bylo mozliwe. A reklama
    leciala ze dwa dni po tym terminie. Pewnie nie mieli co zrobic z
    pieniedzmi wiec wsparli radio.

    --
    Piszac do mnie, usun cyfry z adresu.

  • 3. Data: 2002-12-20 11:49:55
    Od: m...@p...onet.pl

    > Ja sie pytam - a po cholere z ta informacja do mnie pod koniec grudnia
    > gdy juz jest praktycznie po promocjii - co  oni dat nie odrozniaja a
    > moze rzeczywiscie jest jak w haselku na ulotce (nizej)

    Ja dostalem podobna promocje z Citi - zaoferowali mi zakupy ze znizkami w
    jakims hipermarkecie w w-wie. Wszystko byloby fajnie gdyby nie fakt ze mieszkam
    w Poznaniu...