  • 1. Data: 2011-11-16 19:28:25
    Temat: Błąd przy zrywaniu lokaty w Getinonline - Forbidden
    Od: LP <l...@g...com>

    Co jest nie tak z Getinonline? Dziś skończyła się lokata, ustawiona na
    automatyczne odnawianie, chciałem ją zerwać i otrzymuję cały czas
    komunikat: "Forbidden. Przejdź na stronę główną".

    Tak samo przy czacie z konsultantem, nie da się wysłać zapytania.

    Sprawdzałem na dwóch przeglądarkach (FF8 i IE9)

  • 2. Data: 2011-11-16 19:44:12
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl>

    spróbuj jutro, bo to taki bank, co to pracownicy wychodzą po południu i
    wszystko do rana zamknięte na kłódkę

  • 3. Data: 2011-11-16 23:10:11
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 11/16/2011 1:28 PM, LP wrote:
> [...]
    >
    > Tak samo przy czacie z konsultantem, nie da się wysłać zapytania.
    >
    > Sprawdzałem na dwóch przeglądarkach (FF8 i IE9)

    czyli działa tak jak powinno.
    jak chcesz wpłacić kase, nie ma problemu, jak chcesz wypłcić kasę
    dostajesz prawidłową odpowiedz : zapomnij.

  • 4. Data: 2011-11-16 23:26:45
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    > czyli działa tak jak powinno.
    > jak chcesz wpłacić kase, nie ma problemu, jak chcesz wypłcić kasę
    > dostajesz prawidłową odpowiedz : zapomnij.

    Miedzymordzie gola jak dziala tak dziala, znaczy do dupy :]
    ale co do lokat, to zawsze zrywaly sie idealnie
    w wyznaczonym terminie zapadalnosci

  • 5. Data: 2011-11-17 12:42:25
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2011-11-17 00:26, Waldek pisze:
    > ale co do lokat, to zawsze zrywaly sie idealnie
    > w wyznaczonym terminie zapadalnosci

    przecież napisał że zrywał ręcznie.

    Zyga

  • 6. Data: 2011-11-17 12:44:12
    Od: "Konfabulator" <k...@W...gazeta.pl>

    Zyga <z...@w...pl> napisał(a):

    > przecież napisał że zrywał ręcznie.

    Pewnie było po 22 i system był offline, co oznacza, że teraz nikt nie wie,
    gdzie są jego środki i kiedy mu je oddadzą...

  • 7. Data: 2011-11-17 22:10:54
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Konfabulator napisał(a) :

    > Pewnie było po 22 i system był offline, co oznacza, że teraz nikt nie wie,
    > gdzie są jego środki i kiedy mu je oddadzą...

    :-D
    Widzę to w ten sposób, że system jest organizmem neuronowym i
    neurotycznym. Więc nikt tak od razu nie jest w stanie stwierdzić,
    gdzie są pieniądze klienta.
    Do autora wątku - pogódź się z tym, że czasem pieniądze gdzieś się
    gubią na kilka dni :-D Taki folklor w tym banku.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]