  • 1. Data: 2011-11-17 10:19:41
    Temat: BGŻ Optima - kiedy pierwszy klient zacznie korzystać?
    Od: "Józef Gołaś" <j...@g...pl>

    Czytam o procedurze zakładania i chciałem zapytać :

    Kiedy de facto pierwszy klient będzie mógł skorzystać z rachunku Optima

    najpierw trzeba wysłać wniosek - potem 1 zł przelewu inicjującego

    potem dopiero bank przysle nam pin i digipass

    Wnioski ruszyły 16 listopada - znając życie bo przed nami weekend bank nie
    zacznie żadnych wysyłem do piątku - potem weekend - czyli wezmą się pewnie
    pod koniec przyszłego tygodnia

    Potem jeszcze poczta - i penie 2 przesyłki w jednym PIN w drugiej DigiPass

    Strzelam że pierwsi klienci będa mogli zacząć korzystać w grudniu i to w
    okolicach Mikołaja

    JAk się na to zapatrujecie

  • 2. Data: 2011-11-17 10:31:03
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 17 Nov 2011 10:19:41 +0000 (UTC), "Józef Gołaś"
    <j...@g...pl> wrote:

    >najpierw trzeba wysłać wniosek - potem 1 zł przelewu inicjującego
    >potem dopiero bank przysle nam pin i digipass

    można przelać od razu kwotę lokaty (ja tak zrobiłem).
    Na digipassa poczekam.

    Mam nadzieję, że pierwsza złotówka się dziś naliczy.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2011-11-17 10:39:05
    Od: "Józef Gołaś" <j...@g...pl>

    Ojojoj a pewien jestes ze mozesz tak zrobic

    żey\by sie nie okazało że pieniądze przez ponad 2 tygodnie (bo mysle ze tyle
    potrwa dostanie pinu i digipassa) leżą nieoprocentowane - bo formalnie jeszcze
    nie mozesz korzystać

    no właśnie wg mnie ciut przydługo trwa to zakłądanie - a nawet skoro tak da
    się zrobic jak ty to defacto zamroziłeś pieniądze na blisko 2 - 3 tygodnie pewnie.

  • 4. Data: 2011-11-17 11:06:47
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 17 Nov 2011 10:39:05 +0000 (UTC), "Józef Gołaś"
    <j...@g...pl> wrote:

    >Ojojoj a pewien jestes ze mozesz tak zrobic

    Jestem.

    Bank napisał:

    "Nie możemy w pełni aktywować Twojego Konta BGŻOptima dopóki nie
    otrzymamy inicjującego przelewu kwoty co najmniej 1 PLN z Twojego
    Rachunku Powiązanego. Pamiętaj, jednak, że aby zasilić zlecone przez
    Ciebie Lokaty Terminowe inicjujący przelew powinien zostać dokonany na
    kwotę X PLN. Jeżeli kwota inicjującego przelewu będzie mniejsza niż
    łączna kwota zleconych Lokat Terminowych, otwartych i zasilonych
    zostanie tyle Lokat Terminowych, na które wystarczy środków z
    inicjującego przelewu. Pozostałe środki pieniężne zostaną zdeponowane
    na Twoim Rachunku Głównym."

    W umowie (PDF) jest mowa o dwóch warunkach: zaakceptowaniu oferty
    (zaakceptowałem kodem z SMSa) i wpłacie z rachunku powiązanego.

    Dla mnie jest jasne, że 1 zł to minimalna kwota, a przelana przeze
    mnie zasili lokatę, bo jest w odpowiedniej wysokości.
    A skoro zasili lokatę - to i oprocentowana będzie.

  • 5. Data: 2011-11-17 11:14:49
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Józefie!

    W czwartek, 17 listopada 2011, o godz. 11:39:05, napisałeś na temat: "BGŻ Optima
    - kiedy pierwszy klient zacznie korzystać?"
    Józef Gołaś j...@g...pl, news:ja2o89$od$1@inews.gazeta.pl

> [...]

    > potrwa dostanie pinu i digipassa) leżą nieoprocentowane - bo formalnie jeszcze

    A jak się okaże, że konto jednak nie zostało do końca aktywowane to co wtedy? ;-))
    Kasa sobie gdzieś tam leży, nie ma do niej wglądu i możliwości jej
    pobrania/wypłacenia.

    --
    Hej!
    TZ

    - Do elektryzowania potrzebny jest kudłaty materiał. -

  • 6. Data: 2011-11-17 11:17:48
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 17 Nov 2011 12:14:49 +0100, TZ <g...@t...cy[ROT13]>
    wrote:

    >A jak się okaże, że konto jednak nie zostało do końca aktywowane to co wtedy? ;-))
    >Kasa sobie gdzieś tam leży, nie ma do niej wglądu i możliwości jej
    >pobrania/wypłacenia.

    to będę miał zablokowane parę tysięcy złotych i proces przeciwko
    bankowi.
    No risk no fun :-)
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 7. Data: 2011-11-17 11:51:11
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Jarku!

    W czwartek, 17 listopada 2011, o godz. 12:17:48, napisałeś na temat: "BGŻ Optima
    - kiedy pierwszy klient zacznie korzystać?"
    Jarek Andrzejewski p...@g...com, news:t9r9c719d0f99s1va0ekf32fnddncu9adb@4ax.com

    > to będę miał zablokowane parę tysięcy złotych i proces przeciwko
    > bankowi.

    He he..., jakby taki proces okazałby się konieczny to potrwa kilka lat i nawet
    gdy wygrasz to nie będzie oznaczało, że kasę oddadzą po dobroci ;-))

    > No risk no fun :-)

    ;-))

    Dlatego ja przelałem tylko 1zł i jak na razie nie mam żadnego potwierdzenia
    aktywowania konta.
    Nie wiem dlaczego ale nawet umowy ramowej nie mogę pobrać, wszystkie dane
    wprowadzam OK i komunikat na IE i FF:

    Ups! Przeglądarka Internet Explorer nie mogła się połączyć ze stroną
    moje.bgzoptima.pl
    •Spróbuj ponownie wczytać: moje.bgzoptima.pl/aop/pl/nopdf.jspx

    Hej!
    TZ

    - Pani puszczała płyty, które szły z żołnierzami do boju. -

  • 8. Data: 2011-11-17 12:03:49
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 17 Nov 2011 12:51:11 +0100, TZ <g...@t...cy[ROT13]>
    wrote:

> [...]
    >gdy wygrasz to nie będzie oznaczało, że kasę oddadzą po dobroci ;-))

    wiem, ale nie sądzę, żeby taką ofertę i takie proste zasady
    wprowadzili, żeby sp*.* to od samego początku.

    >Nie wiem dlaczego ale nawet umowy ramowej nie mogę pobrać, wszystkie dane
    >wprowadzam OK i komunikat na IE i FF:

    FF mi pokazał pustkę, ale IE bez problemu pobrał PDFa.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 9. Data: 2011-11-17 12:06:15
    Od: pwz <p...@o...pl>

    > FF mi pokazał pustkę, ale IE bez problemu pobrał PDFa.

    Zdaje się, że mają oblężone strony. U mnie ani FF ani Chrome nie widzi
    moje.bgzoptima.pl. Trzeba pewnie zaczekać, aż wszyscy wyjdą z pracy i
    się wylogują z komputerów ;-)
    pwz

  • 10. Data: 2011-11-17 12:21:39
    Od: michalp <m...@i...pl>

    U mnie ok, więc to raczej lokalny problem.

    Proponuję wrócić do tematu wątku - jeśli ktoś będzie miał już
    aktywowany dostęp, niech napisze...

    Michał