eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki"Błąd wewnętrzny" - a co z kasą ??"Błąd wewnętrzny" - a co z kasą ??
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: "mako" <m...@...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: "Błąd wewnętrzny" - a co z kasą ??
    Date: Sun, 18 May 2003 18:32:20 +0200
    Organization: http://news.icm.edu.pl/
    Lines: 38
    Message-ID: <ba8ce2$kk2$1@SunSITE.icm.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: em213136229203.teleton.pl
    X-Trace: SunSITE.icm.edu.pl 1053275394 21122 213.136.229.203 (18 May 2003 16:29:54
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 18 May 2003 16:29:54 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:241648
    [ ukryj nagłówki ]

    Dzień dobry.

    Proszę o radę w następującej sprawie:

    Otórz jestem klientem jednego z banków. Niedawno skorzystałem z ich
    rewelacyjnej oferty i otworzyłem sobie rachunek internetowy. Przez kilka
    miesięcy byłem zachwycony jego możliwościami, aż do czasu.
    Niedawno, jakieś 3 tygodnie temu, podczas dokonywania transakcji - w
    momencie jej potwierdzania kodem z tokena zamiast - informacji o dokonaniu
    przelewu (zwykle się taka pojawia) - wystąpił błąd:

    ----------------------------------------------------
    -----------------
    Błąd systemu.
    To jest wewnętrzny błąd nr: 4034.
    Error ID: @@@@ <tutaj długi numerek>@@@@.1

    Powrót do poprzedniej strony.
    Powrót do strony głównej <tutaj nazwa banku>.

    Jeżeli błąd się powtórzy zaloguj się ponownie.
    ----------------------------------------------------
    ----------------

    Oczywiście natychmiast sprawdziłem na stronce w menu dot. przelewów, czy
    też mój przelew został zrealizowany. Ponieważ nie było po nim ani śladu, zaś
    mnie zależało na tym aby pieniążki poszły następnego dnia, ponownie
    dokonałem przelewu (tym razem bez błędu). Dwa dni później sprawdziłem stan
    mojego konta i okazało się że pieniązki poszły dwa razy.
    Natychmiast napisałem reklamację - za pomocą tejże strony internetowej.
    Dziś po prawie trzech tygodniach nie ma żadnego odzewu z banku.
    Proszę o poradę, co mogę zrobić w tej sprawie. Czy mam prawo domagać się
    zwrotu pieniędzy od banku, Jeśli tak to jak ich do tego zmusić ??

    Dziękuję za wszelkie rady w tej sprawie.
    Pozdrawiam.
    Mako



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1