    From: Jacek <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Bledny przelew... znowu
    Date: Tue, 26 Oct 2004 09:30:33 GMT

    Witam serdecznie,

    Przegladalem archiwa grupy szukajac czegos na temat blednie
    zrealizowanego przelwu.
    Sprawa wyglada nastepujaco: Okazalo sie ze przelalem z Multibanku do
    Raiffeisen'a TRZY! przelewy. Jako odbiorce wpisalem prawidlowe imie i
    nazwisko odbiorcy lecz nieprawidlowy numer rachunku, bank ani razu nie
    zwrocil przlewu.

    Wiem, czytalem ze RB realizuje przelew tylko na podstawie numeru konta,
    bez udzialu danych personalnych wlasciciela.
    Zareklamowalem wszystkie przelewy w obu bankach.

    Orientujecie sie moze czy i jakie mam sznase na odzyskanie pieniedzy?

    Z drugiej strony dziwnie sie czuje wiedzac ze ktos dostal na swoje konto
    pare zlotych i ani mru-mru.

    Pozdrawiam,

    Jacek