  • 1. Data: 2003-06-15 18:35:49
    Temat: Re: Blokady srodkow w VW
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Placilem juz kilka razy karta VE VW Banku. Raz w sobote (14.06) i
    > pare razy dzisiaj. W serwisie transakcyjnym nie widze zadnych zmian,
    > zadnych zablokowanych srodkow po dokonanych platnosciach.
    > Kiedy beda widoczne?

    Z opóźnieniem parodniowym. Ten typ po prostu tak ma :-(((

    >I czy karta ma saldo zaktualizowane po
    > transakcjach, czy ma takie saldo jak widze w internecie?

    Vlinka twierdzi, że saldo karty jest aktualne - opóźnienie dotyczy systemu
    transakcyjnego.

    >Jesli nic
    > nie obciaza mi karty, to ja moge latwo popasc w debet ...

    Niestety - mimo zapewnień Vlinki, że jest jak wyżej napisałam, to jednak nie
    do końca jej ufam :-)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 2. Data: 2003-06-16 15:29:42
    Temat: Blokady srodkow w VW
    Od: m...@p...onet.pl

    Placilem juz kilka razy karta VE VW Banku. Raz w sobote (14.06) i pare razy
    dzisiaj. W serwisie transakcyjnym nie widze zadnych zmian, zadnych zablokowanych
    srodkow po dokonanych platnosciach.
    Kiedy beda widoczne? I czy karta ma saldo zaktualizowane po transakcjach, czy ma
    takie saldo jak widze w internecie? Jesli nic nie obciaza mi karty, to ja moge
    latwo popasc w debet ... Juz raz mialem taka przykra sytuacje dwa lata temu z
    Maestro BZ WBK. Udalo mi sie zaplacic karta debetowa, choc nie mialem zadnych
    srodkow.

  • 3. Data: 2003-06-16 18:54:46
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Sun, 15 Jun 2003 20:35:49 +0200, Glenn <g...@g...pl>
    napisał:

    > Z opó 1/4 nieniem parodniowym. Ten typ po prostu tak ma :-(((

    Regula dziala w OBIE STRONY - dzis zasilone konto nie pozwala na operacje
    karta. Coz - zlozylem reklamacje.

    M.

  • 4. Data: 2003-06-17 07:49:19
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Maciej Bebenek napisał:

    > Regula dziala w OBIE STRONY - dzis zasilone konto nie pozwala na
    > operacje karta. Coz - zlozylem reklamacje.

    No tak. Dlaczego mnie to nie dziwi? Nie mam nic przeciwko darmowym
    bankom, ale mowienie, ze sa najlepsze i polecanie ich wszem i wobec
    uwazam za naduzycie.

    Bartol