  • 1. Data: 2003-06-15 18:50:35
    Temat: kasa mieszkaniowa
    Od: "<--Marcin B.-->" <W...@w...pl>

    Witam
    Czy ktoś orientuje się czy jest jakiś czasokres wykorzystywania pieniędzy z
    kasy mieszkaniowej. Czy mogę np. odebrać pieniążki i rok czasu trzymać je na
    koncie niewykorzystane.

    --
    Pozdrawiam - Marcin B.

  • 2. Data: 2003-06-15 19:11:42
    Temat: Re: kasa mieszkaniowa
    Od: "boxik" <b...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > kasy mieszkaniowej. Czy mogę np. odebrać pieniążki i rok czasu trzymać je

    Zgodnie z przepisami podatkowymi masz czas do końca roku kalendarzowego
    (czytaj podatkowego)

    pozdrawiam
    boxik

  • 3. Data: 2003-06-15 19:45:09
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "<--Marcin B.-->" <W...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy ktoś orientuje się czy jest jakiś czasokres
    > wykorzystywania pieniędzy z
    > kasy mieszkaniowej. Czy mogę np. odebrać pieniążki i rok

    Chyba można, ale wówczas traci się ulgę i trzeba ją zwrócić do U.S. O
    szczególy pytaj na news:pl.soc.prawo.podatki.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 4. Data: 2003-06-16 19:39:00
    Od: "<--Marcin B.-->" <W...@w...pl>

    boxik z konta: b...@p...gazeta.pl napisał(a) w artykule:

    > Zgodnie z przepisami podatkowymi masz czas do końca roku
    > kalendarzowego (czytaj podatkowego)
    >
    > pozdrawiam
    > boxik

    Dzięki za odpowiedź.
    Wynika z tego, że mam mały problem. We wrześniu kończy mi się termin. Bank
    ma trzy miesiące na wypłacenie, czyli może mi zostać kilka dni :-(.
    Nawet jak dostanę wcześniej to muszę szybko wydać.

    --
    Pozdrawiam - Marcin B.

  • 5. Data: 2003-06-16 19:40:14
    Od: "<--Marcin B.-->" <W...@w...pl>

    BaLab z konta: b...@p...com napisał(a) w artykule:

    > Chyba można, ale wówczas traci się ulgę i trzeba ją zwrócić do U.S. O
    > szczególy pytaj na news:pl.soc.prawo.podatki.
    >
    > Pozdrawiam,
    > BaLab

    Dzięki za info o grupie. Może tam znajdą rozwiązanie mojego problemu.

    --
    Pozdrawiam - Marcin B.

  • 6. Data: 2003-06-17 17:51:40
    Od: "pastor" <laplap[NOSPAM]@wp.pl>

    > Wynika z tego, że mam mały problem. We wrześniu kończy mi się termin. Bank
    > ma trzy miesiące na wypłacenie, czyli może mi zostać kilka dni :-(.
    > Nawet jak dostanę wcześniej to muszę szybko wydać.

    zawsze możesz przedłużyć okres oszczędzania do stycznia kolejnego roku.

    pastor

  • 7. Data: 2003-06-17 18:39:20
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

> [...]
    > ma trzy miesiące na wypłacenie, czyli może mi zostać kilka dni :-(.
    > Nawet jak dostanę wcześniej to muszę szybko wydać.

    Sprawdź w banku czy nie możesz aneksować umowy /wydłużyć o 3 czy 4
    miesiące/ lub ewentualnie zwróć się o szybszą wypłatę może się zgodzą

    gren

  • 8. Data: 2003-06-18 07:33:39
    Od: "Ryszard Kadow" <r...@p...com.pl.a.to.powinienes.wyciac>

> [...]
    > ma trzy miesiące na wypłacenie, czyli może mi zostać kilka dni :-(.
    > Nawet jak dostanę wcześniej to muszę szybko wydać.

    to przedluz umowe o 3 miesiace,...i masz spokoj
    ja tak zrobilem 12+3

    --
    -----
    www.niebieska.com/foto/ - galeria zdjęć

  • 9. Data: 2003-06-18 07:36:02
    Od: "Ryszard Kadow" <r...@p...com.pl.a.to.powinienes.wyciac>

    > Bank
    >
    > Sprawdź w banku czy nie możesz aneksować umowy /wydłużyć o 3 czy 4
    > miesiące/ lub ewentualnie zwróć się o szybszą wypłatę może się zgodzą
    >
    > gren

    a teraz sam zaczalem sie zastanawiac....
    planuje zakup mieszkanka na rynku wtornym
    jesli jakies znajde..to bede potrzebowal w ciagu miesiaca kase....
    a jesli bank bedzie sie ociagal i wyplaci w ostanim .90 tym dniu to bedzie
    klops;)

    --
    -----

  • 10. Data: 2003-07-01 14:04:09
    Od: m-s <m...@w...pl>

    On Wed, 18 Jun 2003 09:36:02 +0200, "Ryszard Kadow"
    <r...@p...com.pl.a.to.powinienes.wyciac> wrote:

> [...]
    >jesli jakies znajde..to bede potrzebowal w ciagu miesiaca kase....
    >a jesli bank bedzie sie ociagal i wyplaci w ostanim .90 tym dniu to bedzie

    ktory bank? w majacym zla opinie pekao sa wyplacili mi kase w 4-tym
    tygodniu od zlozenia wniosku o wyplate + pisemko, ze mi sie spieszy
    ;-0))

    Pozdrowionka
    mira-s